انتشار تصاویری از گوشی تاشو TCL رقیب جدید گلکسی Fold و میت X

پس از اولین گوشی تاشو دنیا یعنی فلکس پای، هفته گذشته سامسونگ در مراسم unpaked 2019 از گوشی تاشو Galaxy Fold به طور رسمی رونمایی کرد که اما هیچکس فکرش را نمی‌کرد در عرض کمتر از یک هفته شاهد دو رقیب این دستگاه باشیم.

دیروز تصویری از بنرتبلیغاتی هواوی در نمایشگاه MWC منتشر شد که در آن عکس گوشی تاشوی میت x خودنمایی می‌کرد و تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. حال تصاویری از گوشی تاشوی TCL در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم اما باید بیان کنیم که مشخص نیست این برند گوشی جدید خود را امسال عرضه خواهد کرد یا خیر.

از این تصاویر مشخص است که TCL تنها به تولید یک نمونه قانع نبوده است، اما اکثر این طرح‌های مفهومی یک نقطه اشتراک دارند و آن تکنولوژی DragonHinge است. یکی از مدل‌ها دارای دوربین سه‌گانه بوده و دیگری دوربینی چهارگانه در پشت گوشی دارد.

تنها مشخصه‌ای که از یکی از این مدل‌ها تایید شده است، نمایشگر 7.2 اینچی آن بوده و زمانی که گوشی تا می‌شود اندازه‌اش نصف خواهد شد. برای سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها باید تا آغاز MWC 2019 منتظر بمانیم.

گوشی‌های انعطاف پذیر هنوز در ابتدای راه هستند و تا زمانی که نیاز واقعی کاربر را رفع کنند، نمی‌توان روی آن‌ها به جز جنبه تبلیغاتی حساب باز کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH