TCL اعلام کرد نسخه قرمز رنگ بلک‌بری KEY2 را عرضه خواهد کرد

شرکت TCL Communications که در حال حاضر اسمارت‌فون‌های تولیدی خود را تحت برند بلک‌بری عرضه می‌کند، خبر از ارایه نسخه قرمز رنگ بلک‌بری KEY2 داد. تغییر در این هندست تنها به رنگ محدود می‌شود و خبری از ویژگی‌های جدید نیست. به عبارت دیگر، باز هم شاهد حضور پردازنده اسنپدراگون 660، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3500 میلی‌آمپری در این اسمارت‌فون هستیم.

ویژگی کلیدی گوشی‌های بلک‌بری، وجود صفحه کلید فیزیکی در آنها است که در این مدل نیز آن را مشاهده می‌کنیم. از طرف دیگر بسیاری از کاربران نسبت به اندروید 8.1 موجود در این گوشی و عدم ارایه آپدیتی همراه با رنگ جدید انتقاد کرده‌اند. در واقع باید گفت رنگ قرمز این گوشی از نسخه ارزان قیمت آن تحت عنوان بلک‌بری KEY2 LE ریشه گرفته است؛ اما به جای پلاستیک در نسخه ارزان‌قیمت، این بار بدنه آلومینیومی قرمز رنگ شده است. البته همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، کلیدها و پنل پشتی هنوز مشکی هستند.

با وجود تمامی صحبت‌های عنوان شده، TCL به هیچ وجه در خصوص قیمت این نسخه جدید برای طرفداران خود کم نگذاشته است! در حالی که می‌توان مدل معمولی بلک‌بری KEY2 را به قیمت 649 دلار خریداری کرد، نسخه قرمز رنگ 749 دلار قیمت خواهد داشت. عرضه نسخه جدید این گوشی در بسیاری از مناطق به صورت همزمان آغاز خواهد شد، اما کاربران اروپایی هم اکنون می‌توانند نسبت به پیش‌خرید آن به صورت آنلاین در BlackBerry Mobile اقدام کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH