ساعت هوشمند نوبیا آلفا با نمایشگر ۴ اینچی معرفی شد!

گوشی‌های تاشو جذاب هستند چون شما می‌توانید یک تبلت با نمایشگر بالای 7 اینچ را به راحتی در جیب‌تان قرار دهید. حال اگر قرار باشد این نمایشگر بزرگ را به جای تا کردن و گذاشتن در جیب، به روی مچ دست‌تان ببندید، چه نظری دارید؟

نوبیا، یکی از شاخه های ZTE این موضوع را عملی کرده و گوشی مچی خود را در MWC 2019 به صورت رسمی معرفی کرده است و شما می‌توانید همانند یک ساعت مچی، تلفن همراه‌تان را به مچ خود ببندید!

نوبیا آلفا نام این محصول است که یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش 4 اینچی انعطاف پذیر بوده که با همکاری شرکت Visionox تولید شده است. این ساعت هوشمند از پردازنده Snapdragon Wear 2100 بهره می‌برد و تنها یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد! یک سیستم عامل سفارشی برای این هندست معرفی شده است که از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند.

نوبیا برای محصول جدیدش باتری 500 میلی آمپرساعتی در نظر گرفته است که طبق ادعای این شرکت تا 2 روز دوام می‌آورد. نوبیا آلفا از سیم کارت نسخه eSIM برای برقراری تماس صوتی و اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند و از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود. همچنین قابلیت وبگردی از طریق Wifi را دارد و از یک دوربین 5 مگاپیکسلی با لنز 2.2f بهره می‌برد.

این هندست از فولاد ضدزنگ ساخته شده و نسخه ویژه آن با طلای 18 عیار در راه است! هر دو نسخه ضد آب هستند. همچنین ویژگی‌های سلامتی برای تناسب اندام، بررسی ضربان قلب و حالات خواب شما در نوبیا آلفا درنظر گرفته شده است.

قیمت و زمان عرضه

نسخه بلوتوثی این گجت (ساعت هوشمند عادی) تا 2 ماه دیگر با قیمت ۴۵۰ یورو روانه‌ بازار می‌شود که کاربران تنها می‌توانند این مدل را در رنگ مشکی خریداری کنند. مدل مبتنی بر eSIM (قابلیت برقراری تماس) هم ۵۵۰ یورو قیمت دارد و برای خرید نسخه طلایی باید ۶۵۰ یورو پرداخت کنید. طبق برنامه زمانبندی اعلام شده تا 2 ماه دیگر در بازار چین، و سه ماهه سوم سال 2019 در بازار اروپا این گجت عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH