کیس LED تجملی سامسونگ، NFC گلکسی S10 را غیر‌فعال می‌کند!

گوشی‌های گلکسی جدید شرکت سامسونگ در هفته‌ای که گذشت در همه جا حضور داشتند. هر فردی که به یکی از این گوشی‌های دسترسی داشته است ادعا می‌کند که یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده است. با این حال، سامسونگ فناوری‌های جدید و خلاقانه را فقط برای گوشی‌های خود ارایه نمی‌دهد. کاور‌های LED جدید این شرکت که برای گوشی سامسونگ گلکسی S10 طراحی شده‌اند دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.

از کاور LED که چراغ‌های LED پشت آن وجود دارد می‌توان برای نمایش ویژگی‌های مختلف همچون نمایش شکلک‌ها و تایمر برای نمایش زمان هنگام عکس‌برداری استفاده کرد. در حالت کلی این چراغ‌ها “mood lighting” نامیده شده است.پس از آزمایش روی این کیس پیچیده، یک مشکل اساسی برای آن گزارش شده است.

هنگامی که شما LED‌های کاور خود را فعال می‌کنید پیام “NFC isn’t available while using Light control” نمایش داده می‌شود. این پیام به این معنی است که زمانی که LED‌های کاور خود را فعال می‌کنید NFC گوشی شما به صورت خودکار خاموش شده و غیر‌فعال می‌شود. در این هنگام شما نمی‌توانید از Samsung Pay، Google Pay و یا هر ویژگی دیگری که مربوط به NFC است، استفاده کنید. اگر قصد استفاده از این ویژگی‌ها را دارید باید در بخش مربوط به تنظیمات کاور، آن‌ها را غیرفعال کنید.

البته می‌توان مدار طراحی شده برای این LED‌ها را مقصر اصلی این اشکال در نظر گرفت. زمانی که این مدار شروع به کار می‌کند، سیگنال‌های آن با NFC گوشی تداخل دارد. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته این ویژگی را به طور کامل غیرفعال کند.

این اتفاق زمانی به مشکلی جدی بدل می‌شود که شما به طور مکرر از ویژگی‌های NFC گوشی خود استفاده می‌کنید و خاموش و روشن کردن چراغ‌های LED به کاری پرزحمت بدل می‌شود. اما بر اساس مشاهدات موجود، بسیاری از کاربران مشتاق استفاده مکرر از ویژگی NFC دستگاه خود نیستند. اما برای کسانی که از این ویژگی استفاده می‌کنند، داشتن این کاور مشکلی اساسی و پیچیده خواهد بود.

این کاور‌ها برای فروش عرضه نشده‌اند. پس شانسی برای بهبود عملکرد همزمان NFC و این چراغ‌ها وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH