مدیر اجرایی هواوی اعتقاد دارد که طراحی گلکسی فولد خوب نیست!

گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت X دو تعریف مجزا از اسمارت‌فون‌های خم‌شدنی را به کاربران ارایه کردند. اما Richard Yu، مدیر اجرایی هواوی اعتقاد دارد طراحی گوشی تولیدی شرکت خود در جایگاه بهتری قرار داد. وی در مصاحبه اخیر خود با Business Insider، ابراز کرده است که نمونه‌های اولیه میت X دارای طراحی تقریبا مشابهی با گوشی انعطاف‌پذیر کره‌ای‌ها بوده است. اما این طرح‌های اولیه در نهایت رد شده‌اند، چون به اعتقاد یو داشتن دو صفحه نمایش اسمارت‌فون را سنگین می‌کند.

براساس گفته‌های یو، هواوی زمانی بر روی سه پروژه مشابه مربوط به گوشی‌های تاشو کار می‌کرده است. به ادعای وی یکی از این سه مدل حتی از گلکسی فولد هم بهتر بوده است، اما به دلایلی شرکت آن را رد کرده و به کار بر روی گوشی حال حاضر پرداخته است. این مدل که هفته پیش به صورت رسمی معرفی شد، صفحه نمایشی هشت اینچی به کاربر خود ارایه می‌کند و پس از خم شدن به سمت خارج، دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی و پنل پشتی 6.38 اینچی می‌شود.

جدای از صفحه نمایش بزرگ‌تر آن، مزیت بارز دیگر این گوشی در مقایسه با گلکسی فولد مربوط به ضخامت 11 میلی‌متری آن می‌شود که ظاهرا بسیار نازک‌تر از ابعاد گوشی سامسونگ خواهد بود. گلکسی فولد به داخل بسته می‌شود و همین موضوع از افتادن خراش‌های ناخواسته به مرور زمان بر روی آن جلوگیری می‌کند. اما میت X به بیرون خم می‌شود و تمام مدت پنل را در معرض خطر قرار می‌دهد. همین تفاوت باعث شده است که برخی بیان کنند در گذر زمان، گوشی تاشوی هواوی دوام گلکسی فولد را نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH