فبلت جدید ایسوس همراه با قلم Stylus رسما وارد ایران شد!

صبح روز جمعه ۶ دی ماه، دفتر ایسوس ایران در مراسمی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در هتل پارسیان آزادی، از جدید‌ترین محصول خود، که پیش‌تر در نمایشگاه IFA2013 برلین به نمایش آمده بود، با نام Fonepad Note 6 رونمایی کرد.

asus-seminar-3

در ابتدای مراسم، پویا شاه حیدری، مدیر کالای تبلت دفتر ایسوس، به تاریخچه و رسالت این شرکت اشاره کرد و روند پیشرفت تکنولوژی و البته محصولات ایسوس را برای حاضرین شرح داد. وی گفت: ایسوس همیشه سعی کرده که با ساده‌تر کردن زندگی دیجیتال امروز، تعادل بین مهندسی و نیاز کاربران را به تکامل برساند. این‌‌ همان راه و رسم طراحی ایسوسی است که ایده‌های کاربران را تبدیل به نوآوری‌های انقلابی کند.

شاه حیدری، ضمن اشاره به گسترش روز افزون بازار گوشی‌های همراه، به ویژه فبلت‌ها، اذعان داشت که شرکت ایسوس تمرکز ویژه‌ای بر روی این بازار خواهد داشت.
فبلت جدید ایسوس، باز هم با همکاری شرکت Intel، وارد بازار شده است. اما ویژگی اصلی که این فبلت را کمی نسبت به سایر رقبای هم رده خود متمایز می‌کند، دارا بودن یک قلم نوری برای یادداشت برداری است. شاه حیدری افزود، ایسوس اولین شرکتی بود که از واژه Note و قلم برای محصولات خود استفاده کرد و ایسوس را پیش قدم در این زمینه دانست.
مدیر کالای تبلت ایسوس، بعد از ارایه توضیحاتی کلی، به رونمایی و تشریح محصول جدید شرکت پرداخت.

باهم مشخصات محصول جدید ایسوس را مرور می‌کنیم:

asus-seminar-1

این فبلت، با صفحه نمایش Full HD، قلم Stylus هوشمند و پردازنده دو هسته‌ای شرکت اینتل وارد بازار ایران شده است.
صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل از نوع razor-sharp و +Super IPS بوده و سازگار با قلم Stylus است. صفحه نمایش فوق دارای زاویه دید گسترده‌ای است که در کنار آن از روشنایی 380nits بهره می‌برد که باعث می‌شود در نور زیاد، شفافیت مناسبی به کاربر ارایه شود.

Fonepad Note 6 دارای یک پردازنده دو هسته‌ای اتم اینتل با فرکانس ۲ گیگاهرتز است که طبق گفته شرکت ایسوس از فناوری Hyper-Threading پشتیبانی می‌کند که مصرف انرژی پایینی داشته و می‌تواند در زمینه Multi-Tasking بسیار خوب عمل کند.

شاه حیدری در این خصوص افزود: ایسوس با همکاری اینتل وارد بازار فبلت‌ها شده است و محصولات این رده مبتنی بر پلات فورم اینتل طراحی شده‌اند. اما ایسوس بازار فبلت‌ها را فقط در صفحه نمایش بزرگ ندیده است و برای راحتی کاربر و سرعت در یادداشت برداری، یک قلم به فبلت خود اضافه کرده است.

باتری این دستگاه، 3200 میلی‌آمپر بوده که بنا به بررسی‌های شرکت ایسوس می‌تواند ۲۳ ساعت برای مکالمه 3G و ۷ ساعت برای پخش ویدئو، کاربر را راضی نگه دارد.
اندروید ارایه شده بر روی این محصول، نسخه 4.2.2 است، که با توجه به ارایه نسخه‌های جدید‌تر، باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت ایسوس آپدیت‌های بعدی را برای این فبلت ارایه خواهد کرد یا خیر؟

Fonepad Note 6 به دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و 2.1 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. دوربین این گوشی، دارای ویژگی‌های جالبی است، اعم از All Smile برای ثبت لبخند‌ها و یا قابلیت Smart Remove که در آن اشیا و افرادی که در پس زمینه عکس به طور ناخواسته وجود دارند، حذف خواهد کرد. البته این قابلیت را پیش‌تر در گوشی G2 نیز دیده بودیم.

این فبلت از فناوری SonicMaster بهره برده و دو اسپیکر در جلوی گوشی تعبیه شده است که می‌تواند صدای شفافی را ارایه دهد.

همچنین در این فبلت از فناوری کاهش نویز میکروفون نیز استفاده شده است که شفافیت مکالمه را در این تلفن تضمین خواهد کرد. ضمنا کاربر می‌تواند با استفاده از +DC-HSPA در این تلفن همراه ۶ اینچی، با سرعت دانلود ۴۲ مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود ۵. ۷ مگابیت در ثانیه، به اینترنت دسترسی پیدا کند (البته اگر اپراتور اجازه بدهد!).

Fonepad Note 6 دارای ضخامت 10.3 میلی متر بوده و ۲۱۰ گرم وزن دارد. این دستگاه در دو رنگ سیاه و سفید در مدل‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد که البته قابلیت نصب حافظه خارجی نیز دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای این فبلت، چیزی در حدود 469 دلار خواهد بود که قیمت بازار ایران، زیر 1.5 میلیون تومان است (به همراه گارانتی اصلی).

در طی این سمینار با قرعه کشی که بین حضار انجام شد، ۵ عدد تبلت ممو پد اچ‌دی و ۳ دستگاه فبلت نوت 6 هم به حاضرین اهدا شد.

asus-seminar-2

در انتهای مراسم، جلسه پرسش و پاسخ با مسئولین شرکت ایسوس برگزار شد و حاضرین سوالات خود را در خصوص محصول جدید ایسوس پرسیدند.

2 در مورد “فبلت جدید ایسوس همراه با قلم Stylus رسما وارد ایران شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH