به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن مایکروسافت اج با قابلیت جدید برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد

بر اساس خبر منتشر شده در وب‌سایت WindowsBlogItalia (به نقل از وب‌سایت MSPoweruser)، مایکروسافت مرورگر موبایلی اج مخصوص سیستم‌عامل iOS را با افزودن یک ویژگی جدید به‌روزرسانی کرده است. ورژن 42.11.4 این مرورگر با مشخصه ترجمه فوری منتشر شده است. بدین ترتیب صفحات وب نگارش‌یافته با زبان‌های خارجی بلافاصله به زبان اصلی کاربر ترجمه می‌شوند. این کار از طریق یکپارچه‌سازی موتور مترجم مایکروسافت و اپلیکیشن موبایلی اج انجام شده است.

به‌روزرسانی جدید در کنار مشخصه ترجمه فوری امکان ورود به برنامه از طریق حساب کاربری کمپانی یا یک موسسه آموزشی را جهت دسترسی ایمن به شبکه‌های اینترانت خصوصی فراهم می‌کند. بعلاوه به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحات وب را در قسمت تایم‌لاین کامپیوترشخصی خود ملاحظه نمایند. همچنین به‌روزرسانی جدید با اصلاحات عملکردی متنوع و رفع برخی باگ‌ها منتشر شده است.

اگرچه در حال حاضر این به‌روزرسانی تنها برای نسخه iOS اپلیکیشن اج منتشر شده است؛ اما می‌توان اطمینان داشت که آپدیت جدید نهایتا برای نسخه اندرویدی اپلیکیشن مایکروسافت اج نیز ارائه خواهد شد. در حال حاضر نسخه 42.0.2.3350 اپلیکیشن مرورگر مایکروسافت اج از طریق فروشگاه گوگل پلی قابل دریافت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH