ایرپاد نسل 2 احتمالا به‌همراه یک شارژر فوق‌العاده سریع عرضه خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها رویداد آینده اپل در روز 25 مارس برگزار می‌شود و کمپانی احتمالا در جریان این مراسم از ایرپادهای نسل 2 خود رونمایی خواهد کرد. در این تاریخ احتمالا ورژن به‌روزرسانی شده ایرفون‌های بلوتوثی بی‌سیم با قابلیت مقاومت در برابر آب‌خوردگی، روکش لاستیکی چفت‌تر جهت نگهداری ایرفون در گوش‌ها (مشابه ماده‌اولیه به‌کارگیری شده در اپل پنسیل 2)، کیفیت صوتی مناسب‌تر، دسترسی پیوسته به سیری و یک مدل رنگی مشکی جدید معرفی خواهد شد. در این میان مشخصه شارژ بی‌سیم احتمالا مهم‌ترین ویژگی جدید ایرپادها به‌شمار خواهد رفت.

اطلاعات اخیرا فاش شده نشان می‌دهند که ایرپاد 2 نه‌ تنها به‌صورت بی‌سیم (با استفاده از استاندارد Qi) شارژ خواهد شد؛ بلکه این فرآیند با سرعت بالایی انجام می‌شود. توئیت منتشر شده توسط یکی از اعضای انجمن XDA با نام مکس وینباخ ادعا می‌کند که این مشخصه جدید، باتری ایرپادها و کیس حمل آن‌ها را شارژ نموده و بدین ترتیب شارژ باتری هر 2 آن‌ها ظرف مدت زمان تنها 15 دقیقه از 0 به 100 درصد خواهد رسید. کیس جدید با ایرپادهای نسل اول نیز کار خواهد کرد و در مقایسه با نمونه فعلی دارای وزن سنگین‌تر و اندازه بزرگ‌تری خواهد بود.

انتظار می‌رود اپل در جریان همین رویداد از چند آی‌پد جدید شامل آی‌پد مینی 5 رونمایی کند. بر اساس گزارشات، آی‌پد مینی 5 در واقع همان آی‌پد مینی 4 با تراشه ارتقایافته سری A خواهد بود. بعلاوه احتمالا کمپانی از سرویس اشتراک خبری جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد. این سرویس از پلتفرم مجله Texture که سال گذشته توسط اپل خریداری شد نیز میزبانی می‌کند. همچنین احتمالا شاهد معرفی یک سرویس پخش ویدیویی جدید نیز خواهیم بود. این پلتفرم با سرویس‌هایی نظیر نت‌فلیکس، هولو و آمازون رقابت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH