فهرست مشخصات و تصویر اسمارت‌فون آنر 20 منتشر شد

آنر؛ برند فرعی شرکت هواوی بر روی پرچم‌دار نسل آینده خود به‌سختی کار می‌کند. به لطف افشای اطلاعات جدید ظاهرا فهرست مشخصات اسمار‌ت‌فون و طراحی آن مشخص شده است. با این‌حال کماکان بایستی به اطلاعاتی از این‌دست با دیده تردید نگاه کرد.

براساس شایعات این اسمارت‌فون آنر 20 نام دارد و با توجه به ظاهر پرچم‌دار خود قرار است از نمایشگر هندست آینده هواوی P30 استفاده نماید. این موضوع بدان معناست که کاربران بایستی شاهد به‌کارگیری یک پنل اولد 6.1 اینچی بزرگ با یک ناچ قطره‌ای شکل کوچک و چانه تحتانی جمع‌وجورتر باشند. همچنین این گوشی احتمالا از حواشی جانبی باریک و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز بهره خواهد برد.

تصویر ارایه شده نشان می‌دهد که پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در بخش پشتی گوشی مستقر خواهد شد. براساس گزارشات، دوربین بالایی که به‌صورت مستقل از سایر دوربین‌ها مشاهده می‌شود مجهز به یک حسگر 48 مگاپیکسلی است. از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد که حسگرهای دوم و سوم به ترتیب دارای رزولوشن‌های 20 و 8 مگاپیکسلی هستند.

متاسفانه به کاربری دوربین‌های دوم و سوم دستگاه هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است. با این‌حال احتمالا یکی از آن‌ها مجهز به لنز تله‌فوتو بوده و دوربین دیگر برای سنجش عمق صحنه مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین دوربین سوم می‌تواند از لنزی با زاویه‌دید گسترده نیز استفاده کند. با توجه به اطلاعات فهرست، آنر 20 مجهز به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز خواهد بود.

توان پردازشی آنر 20 از طریق تراشه پیشرفته کایرین 980 تامین می‌شود و این موضوع چندان تعجب‌آور نیست. ظاهرا این تراشه در مجموع با 3 پیکره‌بندی متفاوت به‌کارگیری خواهد شد. بدین ترتیب پرچم‌دار آینده آنر در مدل‌هایی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت رم به‌همراه حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. این پیکره‌بندی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9 تکمیل خواهد شد. همچنین گزارش شده این هندست با یک باتری 3650 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. نهایتا برخی بهینه‌سازی‌های اعمال شده در آنر 20 بر مقوله گیمینگ تمرکز داشته و عملکرد دستگاه در این حوزه را ارتقاء می‌دهند.

آنر 20 بایستی در اواخر ماه آوریل یا اوایل می معرفی شود. به احتمال فراوان بلافاصله پس از معرفی این اسمارت‌فون، فروش آن در سراسر جهان آغاز خواهد شد. بر اساس گزارشات، مدل‌های 6/128 گیگابایتی و 8/128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 2999 یوان (معادل 447 دلار) و 3399 یوان (507 دلار) در چین فروخته می‌شوند. مدل پیشرفته این سری با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز ظاهرا با قیمت خرده‌فروشی 3799 یوان (566 دلار) ارایه خواهد شد. با این‌حال قیمت‌گذاری دستگاه در کشورهای اروپایی و ایالات‌متحده احتمالا اندکی گران‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH