شاسی بلندهای بی ام و موجود در بازار ایران با چه قیمتی خرید و فروش می‌شوند

شاسی‎بلندها در داخل کشور همیشه از اهمیت بسیاری برخوردارند و از همین رو خریدوفروش آن‌ها نیز به‌مراتب داغ‌تر است. برای مثال در بین اکثر برندهایی که در بازارمان به فروش می‌رسند مدل‌های شاسی‌بلند فروش بیشتری دارند که بی ام و نیز از این قاعده مستثنا نیست. از همین رو وقتی به تاریخچه این برند معروف خودروسازی داخل کشورمان توجه کنیم با مدل‌های شاسی‌بلند بسیاری مواجه می‌شویم که هنوز که هنوز است خریدوفروش می‌شوند که دست بر قضا خوش‌ساخت و باکیفیت هستند. برای همین موضوع نیز قصد داریم نگاهی اجمالی به بازار خریدوفروش آنها بیاندازیم.

خرید و فروش بی ام و X1

این زیبای آلمانی که خیلی از سال تولید آن‌هم نمی‌گذرد باقیمت بالای 700 تا 900 میلیون تومان بسته به تیپ و مدل‌های سفارشی‌اش به فروش می‌رسد. موتور این سری 2000 سی‌سی حجم دارد و با حداکثر 6000 دور در دقیقه می‌تواند 231 اسب بخار نیرومحرکه تولید کنید. بیشینه سرعت این غول بی ام و 235 کیلومتر بوده و به نسبت هم خودرو کم‌مصرفی است. بی ام و X1 با 6.4 لیتر مصرف بر هر صد کیلومتر یکی از به‌صرفه‌ترین شاسی‎بلندهای موجود در بازار است. ست‌های ترمزی ABS – EBD – ESP – ASR – BAS – TCS  نیز تنها بخشی از ویژگی‌های ایمنی آن هستند و بر ارزش خرید آن می‌افزایند.

خرید و فروش بی ام و X3

بی ام وX3  از آن شاسی بلندهایی است که به‌جای قدرت، بیشتر با تجهیزات و امکانات رفاهی‌اش شناخته می‌شود. در درجه اول باید به‌ظاهر زیبا و جذاب آن اشاره کرد که به نسبت بقیه هم‌خانواده‌هایش واقعاً فرق می‌کند. در درجه بعدی همیشه می‌توان به لیست بلند بالایی از امکانات رفاهی‌اش رسید که حتی شمردن آنها هم کاری خسته‌کننده است. سیستم)  BMW ConnectedDrive ( نشان‌دهنده اطلاعات ترافیک، تماس با اورژانس، اطلاعات خودرو، اطلاعات سفر، اینترنت، هماهنگ با iPhone و …) – کروز کنترل – سیستم Head-Up  Display –   چراغ‌های گردان سرپیچ و تنظیم شدن خودکار نور چراغ‌ها با سرعت خودرو – امکان استفاده از Google Maps  و Google Panoramio و سقف پانوراما تنها بخشی از ویژگی‌های این خودروی فوق‌العاده است.  این مدل از بی ام و باقیمت مناسب 700 میلیون تومان در بازارمان به فروش می‌رسد.

خرید و فروش بی ام X4

این سری از بی ام و که باقیمت نسبت بالایی هم خریدوفروش می‌شود تقریباً گل سرسبد شاسی‌بلندهای بی ام و است. قیمت بی ام و X4 که از یک میلیارد و صد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و به‌اندازه کافی قدرتمند و ایمن هست که بخواهیم در این لیست قرارش دهیم. نکته‌ای هم که باید در مورد این مدل بدانید دسته‌بندی این خودرو در پکیج‌های مختلف رفاهی است که اکثرشان هم به سفارش خریداران از سوی کارخانه تعبیه می‌شوند. برای مثال ست امنیتی سیستمBER  تقویت الکتریکی نیروی ترمزDSC – ABS – EBD – ESP – ASR – BAS – TCS در مورد همه مدل‌های آن صدق می‌کند، اما همیشه می‌توانید مدل‌های صندلی اسپرت و حتی رنگ‌های شخصی‌سازی شده داخل هم پیدا کنید.

خرید و فروش بی ام X6

در این میان قدرتمندترین شاسی‌بلند بی ام و چیزی نیست جز بی ام و X6 ؛ این خودرو که سال ساخت اولین مدلش آن‌قدرها نزدیک هم نیست با 4300 سی‌سی حجم و 6400 دور در هر دقیقه می‌تواند حداقل نیرومحرکه 408 اسب بخار را تولید کند و البته خروجی 250 کیلومتر بر ساعتی که در کمتر شاسی‌بلندی یافت می‌شود. در ضمن جالب است بدانید که رسیدن از سرعت صفر به صد در این مدل از بی ام دقیقاً 5 ثانیه طول می‌کشد و خیلی‌ها از این مدل به‌عنوان ماشین مسابقه یاد می‌کنند. ماشین مسابقه‌ای که قیمت پایین‌ترین مدلش از 800 میلیون تومان شروع می‌شود.

به‌هرحال همیشه رقیبی در بازار خریدوفروش بی ام و وجود دارد و متأسفانه یا خوشبختانه رقیب بی ام و خودش است، البته اگر هم‌وطن‌هایی چون پورشه و بنز را فاکتور بگیریم. قیمت این سری از خودروهای بی ام و به نسبت بالاست و ممکن است انتخاب اول هرکسی نباشند اما اگر قصد خرید یکی از این مدل‌ها را کرده‌اید به هیچ‎وجه دچار تردید نشوید.

منبع :‌ویرلن

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH