DisplayMate: سامسونگ گلکسی S10 مجهز به بهترین نمایشگر اسمارت‌فونی در جهان است

یر هیچ‌کس پوشیده نیست که اسمارت‌فون‌های سامسونگ و خصوصا پرچم‌داران این کمپانی همواره با کیفیت فوق‌العاده نمایشگرهای سوپر آمولد خود شناخته می‌شوند. هندست‌های گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. وب‌سایت DisplayMate که در زمینه تست نمایشگرها تخصص دارد؛ صفحه‌نمایش پرچم‌دار جدید سامسونگ را ارزیابی نموده و بیش‌ترین امتیاز ممکن یعنی +A را برای این اسمارت‌فون در نظر گرفته است.

بهترین نمایشگر اسمارت‌فونی جهان

حتی با وجود تست‌ها و استانداردهای جدید و دشوارتر رتبه‌بندی، گلکسی S10 در تمامی حوزه‌ها موفق به کسب رتبه بسیارخوب تا عالی شد و بالاترین رتبه وب‌سایت DosplayMate یعنی +A را از آن خود کرد.

تست‌های DisplayMate نشان داد که نمایشگر Infinity O گلکسی S10 (با رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل و چگالی 550 پیکسل در اینچ) قادر است به حداکثر میزان روشنایی 1215 نیتی دست یابد. این میزان روشنایی در مقایسه با نمایشگر گلکسی S9 حدودا 17 درصد بیش‌تر است. بنابراین پرچم‌دار سامسونگ به رکورد جدیدی در این حوزه دست یافته است.

نمایشگر گلکسی S10 در مقایسه با هندست نسل قبلی خود در زمینه‌های متعددی پیشرفت داشته است

همچنین گلکسی S10 در زمینه دقت و صحت نمایش رنگ‌ها، زاویه‌دید، کنتراست، توان نمایشی و عملکرد مشخصه +HDR نیز رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است. DisplayMate خاطرنشان می‌کند که دستیابی به این نتایج مدیون استفاده از فناوری اولد ارتقایافته است. در حال حاضر پنل‌های اولد بهترین و کارآمدترین نمایشگرهای اسمارت‌فونی محسوب می‌شوند. از نظر شما آیا نتایج تست DisplayMate تعجب‌آور هستند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH