درآمد اچ‌تی‌سی به پایین‌ترین میزان خود در طول تاریخ رسید!

ظاهرا تا اینجای کار، سال 2019 نیز برای شرکت HTC چندان خوش‌یمن نبوده و طبق آمار‌های ثبت‌ شده در ماه گذشته، به بد‌ترین شکل ممکن در حال سپری شدن است. به علاوه از ابتدای امسال تاکنون هیچ محصول جدیدی نیز معرفی نشده است.

HTC

طبق اطلاعات موجود طی چهار هفته ماه فوریه 2019، شرکت اچ‌تی‌سی از فروش گوشی‌ها و هدست‌های واقعیت مجازی در سراسر جهان تنها 20.2 میلیون دلار درآمد داشته که این رقم نسبت به ماه ژانویه 37 درصد کمتر بوده است که در آن زمان با 32.7 میلیون دلار، از آن به عنوان کمترین درآمد شرکت اچ‌تی‌سی در طول تاریخ یاد شد! بدتر از آن اینکه این درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل که 84.7 میلیون دلار بود بیش از 76 درصد کاهش نشان می‌دهد!

آخرین واکنش شرکت نسبت به این افت‌های وحشتناک به ماه دسامبر 2018 بر می‌گردد که آنها اعلام کرده بودند برای بهبود شرایط اسفناک این برند اسطوره‌ای، تمرکز خود را معطوف به سال 2019 خواهند کرد و وعده دادند بار دیگر سود و بازار را از آن خود کنند. طبق برنامه‌ریزی شرکت آنها قصد دارند این وعده را با معرفی یک گوشی پرچم‌دار و چند مدل میان‌رده تا اواخر سال (2019) تحقق ببخشند!

از سوی دیگر اخباری به گوش رسیده است که شرکت اچ‌تی‌سی قصد دارد با بهره‌گیری از شهرت خود، چند سازنده گوشی‌هوشمند را تحت لیسانس برند خود قرار دهد و طبق شایعات تاکنون با سه شرکت هندی در این زمینه مذاکرات خوبی داشته‌اند. البته هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند ولی اگر سرانجام شرکت این قرارداد را امضا نماید، ممکن است بار دیگر مدیران اچ‌تی‌سی بوی دلار به مشامشان برسد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH