معرفی محصولات خانگی 2012 ال جی

ال‌جی جدیدترین محصولات خانگی 2012 خود را معرفی کرد

شرکت ال‌جی با در دست داشتن سهم قابل ملاحظه‌ای از تکنولوژی‌های جدید محصولات خانگی، نوآوری‌های نیمه دوم سال 2012 خود را منطبق با نیازهای روز جامعه ایران معرفی کرد.

نشست خبری معرفی یخچال‌فریزر ساید بای ساید Door In Door و فر سولاردام پرشیا، هشتم تیرماه با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد این دو شرکت‌ برگزار شد.

ساید بای ساید جدید ال‌جی، اولین یخچال فریزری است که با طراحی متمایز و منحصر به فرد درب ثانویه (بار خانگی)، وارد بازار ایران شده و مزایای ویژه‌ای به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد، که دیگر یخچال فریزرهای موجود در کشور فاقد آن هستند.

افزایش ابعاد درب ثانویه به اندازه یک دوم درب اصلی یخچال، امکان دسترسی به فضای داخل یخچال را بدون باز کردن کامل درب آن فراهم می‌کند و با حفظ برودت، مانع از هدر رفتن انرژی می‌شود. همچنین افزایش 2.5 برابری فضای عایق‌بندی‌ شده بار خانگی نسبت به دیگر ساید بای ‌سایدهای معمولی، نگهداری مواد غذایی پرمصرف در این قسمت را ممکن و از باز و بسته شدن مکرر درب اصلی یخچال ممانعت می‌کند.

با تمهیداتی که شرکت ال‌جی در طراحی این محصول اندیشیده است، نگرانی پرداخت هزینه بالای انرژی برای یکی از ضروری‌ترین لوازم خانگی مرتفع خواهد شد. شایان ذکر است که این محصول با ابعاد 33 فوت، عنوان بزرگ‌ترین ساید بای ساید جهان را در اختیار دارد.

دیگر محصول جدید ال‌جی که کارشناسان حاضر در نشست به معرفی آن پرداختند، “فر سولاردام پرشیا” بود که علاوه بر در نظرگرفتن خصوصیات متمایز سایر سولاردام‌ های ال‌جی، سلیقه و ذوق ایرانی نیز در آن مدنظر قرار گرفته است. از مشخصات این دستگاه می‌توان به توانایی پخت اتوماتیک غذاهای اصیل ایرانی نظیر انواع کباب‌ها، تجهیز به هیتر زغالی و صرفه‌جویی بالای انرژی اشاره کرد.

در انتهای این نشست، آقای حسین تنهایی، قائم مقام مدیرعامل شرکت گلدیران، مدیریت بازاریابی و آموزش این شرکت و همچنین دو تن از مدیران کره ای بخش لوازم خانگی ال‌جی در ایران، در جلسه پرسش و پاسخ حضور یافتند و در محیطی دوستانه به سؤالات خبرنگاران درباره آینده محصولات ال‌جی و عملکرد شرکت گلدیران پاسخ گفتند.

آقای تنهایی در این جلسه با برشمردن مزایای محصولات ال‌جی و تناسب آن‌ها با نیاز مشتریان، به نحوه خدمات‌دهی شرکت گلدیران اشاره و ابراز امیدواری کرد، که دیگر برندها و شرکت‌ها نیز بتوانند از نوآوری‌های ارائه شده توسط این دو شرکت بهره‌مند شوند تا جامعه به سوی رفاه هر چه بیشتر گام بردارد.

12 در مورد “معرفی محصولات خانگی 2012 ال جی”

  1. قیمت سولار دام هم بالاست نسبت به مایکروویو قیمت بالائی داره چه طور آدم5/1خورده رو بده به این(ولی انصافا خوشگله)

  2. سلام واقعا اخرش مملکت به کجا میرسه.اخه چه قدر گرونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  3. سمیه السادات موسوی

    اونقدر مبلغ این یخچال بالاست که متاسفانه اکثر مردم را در حسرت داشتن این محصول میگذارند

  4. سمیه السادات موسوی

    یخچال قشنگی هست اما متاسفانه برای خرید در هیچ مغازه و نمایندگی موجود نیست و اگرم قصد فروش این محصول را داشته باشند با قیمتی بسیار بالا میفروشند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH