سرویس استریم ویدیوی دیزنی، رویای هواداران را به واقعیت تبدیل خواهد کرد

در ماه نوامبر، متوجه شدیم که سرویس استریم ویدیوی دیزنی، که قرار است با نتفلیکس، هولو، آمازون و اپل رقابت کند، دیزنی پلاس (Disney+) نام دارد. به گزارش Polygon، هفته گذشته، «باب ایگر»، مدیرعامل دیزنی، در طی جلسه سهام‌داران این غول سرگرمی، اطلاعاتی در مورد این سرویس استریم ویدیو آشکار کرد. احتمالا قسمت هیجان‌انگیز این اطلاعات، باعث شود به محض عرضه این سرویس، هواداران کیف پول‌های خود را خالی کنند. دیزنی پلاس، تمام آرشیو فیلم‌های سینمایی دیزنی را روی این سرویس، منتشر خواهد کرد.

اگر تا به حال شبکه تلویزیونی دیزنی را تماشا کرده باشید، می‌دانید که این شرکت، یکی از عنوان‌هایش را برای مدت کوتاهی روی DVD عرضه می‌کند و دوباره تا انتشار بعدی، آن‌ را در «گاوصندوق» خود نگه ‌می‌دارد. اما با عرضه دیزنی پلاس، این گاوصندوق نابود خواهد شد. ایگر می‌گوید در کنار آثار کلاسیک دیزنی و آثار پرمخاطب تازه عرضه شده (مثل Frozen)، برنامه‌های تولیدی هم شامل سریالی از دنیای جنگ ستارگان به نام The Mandalorian، در این سرویس، وجود خواهد داشت.

طبق گفته ایگر، یک سال طول خواهد کشید تا آثار جدید، پس از انتشار، از پرده نقره‌ای به صفحه گوشی شما بیایند. ایگر می‌گوید: «دیزنی پلاس، هم آثار قدیمی و هم آثار جدید را شامل خواهد شد. تمام فیلم‌هایی را هم که امسال منتشر می‌کنیم، مانند کاپیتان مارول، در این سرویس حضور خواهند داشت».

وی در ادامه گفت: «این سرویس که به آن اشاره کردم و در اواخر همین سال عرضه خواهد شد، هم آثار سینمایی و تلویزیونی ما از گذشته و هم آثار سینمایی و تلویزیونی تولیدی انحصاری را در بر خواهد گرفت. همچنین مدتی پس از عرضه، دیزنی پلاس، میزبان تمام آثار دیزنی خواهد بود؛ پس فیلم‌هایی که در گاوصندوق، نگهداری و هر چند سال یک‌بار عرضه می‌شد، در این سرویس حضور خواهد داشت. جدا از این‌ها، خودمان هم تعدادی فیلم و برنامه تلویزیونی با برند دیزنی، برای این سرویس تولید خواهیم کرد».

ایگر تاریخ دقیق عرضه دیزنی پلاس را اعلام نکرد و فقط گفت که این سرویس، در اواخر امسال عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH