عرضه نسخه بتای اندروید Q برای توسعه‌دهندگان

گوگل در سال گذشته نسخه پیش‌نمایش اندروید P را در اواسط ماه مارس برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد. اما شایعات زیادی مبنی بر ارایه اولین نسخه بتای اندروید Q در روز‌های گذشته وجود دارد. گوگل نسخه بتای اندروید 10 را فقط برای پیداکردن باگ‌های احتمالی معرفی کرده و احتمالا نسخه بتای اصلی در تاریخ 11 مارس 2019 (امروز) عرضه خواهد شد.

طبق گزارشی که کاربران و توسعه‌دهندگان انجمن XDA منتشر کرده‌اند، در متنی که به همراه نسخه بتای اولیه اندروید Q منتشر شده، به این موضوع اشاره شده است که فقط گزارش‌ باگ‌هایی مورد قبول گوگل هستند که پس از تاریخ 11 مارس برای این شرکت ارسال شوند. بنابراین با توجه به این خبر می‌توان اعلام کرد که نسخه بتای اندروید Q در روز 11 مارس 2019 عرضه خواهد شد.

سال گذشته شرکت‌هایی مثل نوکیا، شیائومی، سونی، وان‌پلاس و اوپو نسخه بتای اندروید P را دریافت کرده بودند. ممکن است متوجه شوید که نام شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ و ال‌جی و هواوی در این لیست وجود نداشتند.

اما طبق خبرها و شایعات، در سال جاری تعداد تلفن‌های هوشمندی که قادر به دریافت نسخه بتای اندروید Q هستند، بیشتر خواهد بود. گوگل هم این خبر را به ‌گونه‌ای تایید کرده است، اما هیچ اسمی از شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند، برده نشده است. لازم به ذکر است که نسخه جدید اندروید که فعلا آن را با نام Q می‌شناسیم، در اوت 2019 (حوالی مرداد 98) توسط گوگل معرفی خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH