مدل جدید نو‌ت‌بوک شیائومی Mi با پردازنده Core i5 در گیک‌بنچ رویت شد

در سال 2016 شیائومی نخستین ورود باشکوه خود به بازار لپ‌تاپ را تجربه کرد و می نوت‌بوک ایر این کمپانی برای رقابت با آی‌پد ایر اپل روانه بازار شد. می نوت‌بوک از طراحی براق و به تبع آن پیکره‌بندی سخت‌افزاری بسیار مناسبی برخوردار بود. در ادامه شیائومی چندین مدل دیگر نوت‌بوک از جمله یک نمونه مجهز به اسکنر اثرانگشت را ارایه کرد. اکنون نیز دستگاهی با نام شیائومی می نوت‌بوک در فهرست گیک‌بنچ ظاهر شده است.

فهرست گیک‌بنچ به دستگاهی با شماره مدل Timi TM1814 اشاره می‌کند. اما رولاند کوانت؛ خبرچین مشهور ادعا می‌کند که این فهرست متعلق به مدل آینده Mi Book است. بر اساس اطلاعات فهرست، این دستگاه از پردازنده 4 هسته‌ای Core i5-8265U بهره خواهد برد. همچنین به گفته آقای کوانت، نوت‌بوک جدید از تراشه نسل فعلی اینتل استفاده می‌کند. بعلاوه این گجت مجهز به رم 8 گیگابایتی خواهد بود. مطابق روال معمول، فهرست گیک‌بنچ به سایر جزئیات مربوط به ابعاد یا طیف مدل‌های محصول هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است.

دستگاه موردبحث در بخش پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات 4412 و 12414 را کسب کرد. با توجه به امتیاز تست سایر مدل‌های مجهز به پردازنده Core i5، این ارقام منطقی به‌نظر می‌رسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH