مزایای طرح های خرید اقساطی بلندمدت کالاها چیست؟

 باتوجه به بی ثبات بودن و افزایش چشمگیر قیمت محصولات بخصوص کالاهای دیجیتال ، بسیاری به دنبال خرید از فروشگاه هایی با تسهیلات مناسب و پرداخت بلند مدت هستند .

فروشگاه آرادموبایل جزء آن دسته فروشگاه هایی است که این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند مبلغ هر کالایی را بصورت اقساطی و در دوره بلندمدت پرداخت کنند.

از مزایای خرید اقساطی میتوان به بازپرداخت بلند مدت و تحویل آنی محصول خریداری شده اشاره کرد . به بیان ساده تر شما بجای پس انداز کردن و خرید محصول بعد از چندماه ، میتوانید محصول موردنظر خودرا خرید کنید و در بلند مدت بدون نگرانی از افزایش قیمت و یا عدم موجودی کالای مورد نظر مبلغ آن را پرداخت کنید . دیگر مزایای خرید اقساطی را بصورت تفصیلی در ذیل بیان کردیم:

1 ) پراخت بصورت 24 ماهه : یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی فروشگاه آرادموبایل ، اقساط بلند مدت 24 ماهه آن است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در دراز مدت مبلغ کالای درخواستی خود را پرداخت نمایید .

2 ) عدم نیاز به ضامن : برای بسیاری از شهروندان ارائه ضامن مسئله ای مهم و البته دشوار خواهد بود . ولی در فروشگاه آرادموبایل همه شهروندان بدون ارائه هیچگونه مدرکی بابت ضمانت و تنها با ارائه چک یا سفقه میتوانند خرید خودرا نهایی کنند . البته کارمندان رسمی دولت نیز میتوانند با ارائه گواهی کسر از حقوق به خرید خود بپردازند .

3) خرید بدون محدودیت قیمت : معمولا فروشگاه ها مشتریان را مجاب میکنند تا با سقفی معین محصول خودرا خرید کنند ولی آرادموبایل  این امکان را فراهم کرده تا همه به نسبت میانگین حساب بانکی خود بدون هیچ محدودیتی بتوانند خرید خودرا نهایی کنند .

آیا خرید اقساطی به صورت غیر حضوری امکان پذیر است؟

بله ، شما میتوانید در سراسر ایران درخواست خرید اقساطی خودرا بصورت اینترنتی ( بدون نیاز به مراجعه حضوری ) ثبت نمایید ؛ پس از بررسی و تایید کارشناسان مدارک لازم را برای فروشگاه ارسال نمایید و محصول خریداری شده خودرا تحویل بگیرید .

چه محصولاتی را میتوانید بصورت اقساطی خرید کنید ؟

مشتریان عزیز میتوانند از تمامی دسته بندی های آرادموبایل اعم از:

گوشی موبایل

تبلت

لوازم خانگی

سیستم صوتی خودرو

محصولات خودرا خرید نمایند. بدیهی است طبق موارد گفته شده هیچ محدودیت برای خرید وجود ندارد و همه میتوانند بدون محدودیت فروش اقساطی خرید نمایند.

شرایط و روش خرید اقساط به چه صورت است؟

این روش به دو صورت:

1-حضوری

2-غیر حضوری

در روش حضوری به آدرس فروشگاه که در قسمت تماس باما درج شده است مراجعه می­نمایید.

اگر شما نمیتوانید به صورت حضوری برای خرید خود اقدام کنید میتوانید با مراجعه به سایت، و وارد شدن به بخش اقساطی فرم مربوطه را پر میکنید تا حساب شما اعتبارسنجی شود. نحوه محاسبه و اعتبار سنجی شما وابسته به گردش مالی و میانگین درآمد شغلی شما توسط واحد مالی سایت انجام میشود که این پروسه حدود دو روز زمان میبرد.

بعد از اتمام این مرحله و اعتبار سنجی، شما میتوانید با توجه به میزان اعتبار تایید شده با هماهنگی فروشگاه مدارک مورد نیاز را ارسال نموده و بعد از تایید نهایی، خرید خود را انجام دهید. و کالای خریداری شده برای شما ارسال می­گردد.

شما مشتریان عزیز میتوانید به 2 صورت خرید اقساطی خودرا ثبت نمایید :

1 – حضوری )

شما با مراجعه به دفتر فروشگاه آرادموبایل واقع در خیابان جمهوری ، پاساژ چارسو ، طبقه منفی 1 ، واحد A33 و A34 و اعلام درخواست خرید اقساطی خود میتوانید فرایند اعتبار سنجی و پردازش خودرا انجام دهید .

2 – ثبت اینترنتی )

در این روش شما با مراجعه به صفحه خرید اقساطی درخواست خودرا بصورت کاملا اینترنتی بدون نیاز به تماس تلفنی ثبت می‌نمایید . پس از پردازش و بررسی درخواست و تایید از سوی کارشناسان شما با ارائه مدارک مورد نیاز میتوانید بعد از 5 روز محصول مورد نظرتان را دریافت نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH