رپو

با بهترین ماوس‌های رپو آشنا شوید

کامپیوترها یکی از جذاب‌ترین گجت‌های دنیای امروزه به‌حساب می‌آیند که طیف وسیعی از کارها را برای‌مان انجام می‌دهند. این دستگاه‌های بعضا غول‌پیکر نیاز به یک‌سری از دیوایس‌ها دارند که با آن‌ها کامل می‌شوند. ماوس نیز جز همین لوازم است. اما خرید یک ماوس خوب به کار سختی تبدیل شده و باید وقت زیادی را به تحقیقات و شناخت ویژگی‌های هر یک از مدل‌ها اختصاص دهید. با این همه، راهنماهای خرید در اختیارتان است تا در مدت زمان کمی بهترین‌ها را بشناسید و مدل مورد نظرتان را برگزینید. در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین ماوس‌های رپو آشنا شوید.


MT750

رپو

طراحی ارگونومیک یکی از دلایل خرید MT750 شمرده می‌شود که استفاده طولانی‌مدت از دیوایس را ممکن می‌کند. اتصال از طریق بی‌سیم صورت می‌گیرد و به این ترتیب بدون مزاحمت کابل می‌توانید به‌سادگی با کامپیوترتان کار نمایید و با دردسر بسیار کم‌تری کارهای‌تان را انجام دهید. دقت بالای ماوس موجب شده تا MT750 گزینه‌ای عالی برای کاربران حرفه‌ای به‌حساب بیاید و مطمئن باشید از خرید محصول رپو پشیمان نمی‌شوید. تولیدکننده ۸ عدد کلید هم برای‌تان تدارک دیده تا نیاز کم‌تری به کیبورد داشته باشید و با سرعت بیش‌تری اعمال را به‌ پایان برسانید. گفتنی‌ست یک باتری لیتیوم-یونی نیز به‌چشم می‌خورد که تقریبا تا ۳۰ روز دوام خواهد آورد.

قیمت: ۵۵۰ هزار تومان

3920P

رپو

به‌دنبال یکی از بهترین ماوس‌های بی‌سیم هستید؟ می‌خواهید گجتی جمع‌و‌جور داشته باشید؟ در نتیجه 3920P را در سبد خریدتان قرار دهید. ابعاد مناسب و وزن کم باعث شده تا حمل و نقل این مدل ساده‌تر باشد و حتی در فضاهای کوچک قرار بگیرد. اتصال از طریق بی‌سیم انجام می‌گیرد و از این رو نیازی به کابل نیست و راحت‌تر قادر به کار کردن با ماوس هستید. حس‌گر لیزری یکی از نقاط قوت دستگاه به‌حساب می‌آید که بهره‌گیری از دیوایس را در سطوح شیشه‌ای نیز امکان‌پذیر می‌کند. پس اگر می‌خواهید ماوس آینده‌تان در هر شرایطی قابل استفاده باشد، 3920P را از یاد نبرید. ناگفته نماند محصول رپو از سیستم‌عامل محبوب پشتیبانی می‌کند و طیف گسترده‌ای از کاربران می‌توانند از ماوس چینی سود بجویند. 3920P توسط دو باتری قلمی تغذیه می‌شود و در این صورت تا مدت‌ها روشن می‌ماند و از طرفی نیازی به شارژ کردن روزانه ماوس ندارید. شرکت سازنده کلید خاموش و روشن را نیز در نظر گرفته تا در مواقع لزوم اقدام به خاموش یا روشن کردن گجت کنید و در مصرف نیرو صرفه‌جویی نمایید.

قیمت: ۴۵۰ هزار تومان

V280

رپو

ماوس‌های گیمینگ از طراحی و قابلیت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند و خوش‌بختانه V280 از این قاعده مستثنی نیست. رپو محصول خود را به لامپ‌های کوچک ال‌ای‌دی مجهز نموده تا رنگ‌های مختلفی را به‌نمایش بگذارند و جلوه‌ای جذاب به V280 بدهند. اتصال از طریق کابل و رابط یو‌اس‌بی صورت می‌گیرد و به این ترتیب می‌توانید این مدل را به دیوایس‌های بسیاری متصل نمایید. اما چیزی که V280 را از سایر رقبا متمایز کرده، دقت آن است. تولیدکننده دقتی کم‌نظیر را برای گجت مذکور به ارمغان آورده که ماوس رپو را به گزینه‌ای مطلوب برای گیمرها مبدل می‌کند. دیزاین ارگونومیک V280 این اجازه را به شما می‌دهد تا بدون احساس خستگی و ناراحتی تا ساعت‌ها از دستگاه سود بجویید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

7100P

رپو

برای یک ماوس طراحی از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه کاربران مدت زمان زیادی را از این گجت استفاده می‌کنند و برای همین نیاز به دیزاین ارگونومیک حس می‌شود. خوش‌بختانه رپو نیز چنین موضوعی را درک نموده و برای این مدل طراحی جذاب و مهندسی‌شده‌ای را تدارک دیده. در نتیجه اگر به‌دنبال ماوسی ارگونومیک هستید، 7100P را فراموش نکنید. وزن بسیار کم و ابعاد مناسب باعث شده تا به‌راحتی قادر به حمل و نقل دیوایس چینی باشیم و گفتنی‌ست محصول رپو حتی در فضاهای کوچک نیز جای می‌گیرد. اتصال از طریق تکنولوژی وایرلس صورت می‌گیرد و به‌عنوان مثال می‌توانید بدون مزاحمت سیم‌ها به ادیت تصاویر یا تجربه گیم‌ها بپردازید. فن‌آوری 5G هم به‌کار گرفته شده تا در زمان صرفه‌جویی گردد و اعمال به‌سرعت انجام شوند. باتری غول‌پیکری نیز درون 7100P قرار گرفته که ماه‌ها شما را از خرید باتری بی‌نیاز می‌کند.

قیمت:۲۵۰ هزار تومان

3500P

رپو

طراحی جمع‌وجور جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی این مدل شمرده می‌شود که آن را به گزینه‌ای عالی برای کاربران ماجراجو و عاشق مسافرت تبدیل می‌کند. اتصال از طریق فن‌آوری وایرلس صورت می‌گیرد و در نتیجه بدون حضور سیم‌های مزاحم به‌راحتی قادر به انجام کارهای‌تان خواهید بود. 3500P به دکمه خاموش و روشن هم مجهز شده تا در مواقع لزوم از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.

قیمت: ۱۳۰ هزار تومان

M10

رپو

اگر می‌خواهید یک ماوس بی‌سیم خریداری کنید و در عین حال متحمل مبلغ زیادی نشوید، حتما M10 را مدنظر داشته باشید. اتصال از طریق تکنولوژی وایرلس و دانگل یو‌اس‌بی انجام می‌گیرد و در این صورت بدون حضور کابل‌ و بی‌دردسر قادر به پایان رساندن اعمال روزمره یا حرفه‌ای خود هستید. M10 از پلت‌فرم‌های مایکروسافت و اپل پشتیبانی می‌نماید و در نتیجه کاربران بسیاری می‌توانند از ماوس رپو بهره بگیرند. تولیدکننده محصول خود را با طراحی ساده و ارگونومیک به بازار عرضه کرده تا M10 نظر هر کسی را جلب نماید و همچنین در استفاده طولانی‌مدت احساس خستگی یا ناراحتی نکنید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH