4 دلیل برای این‌که هواوی Y9 2019 را بخریم

هوآوی یکی از برترین تولیدکنندگان حوزه اسمارت فون‌ها به‌شمار می‌آید که هر سال از محصولات جذابی پرده برمی‌دارد. این کمپانی دیوایس‌هایی در رنج‌های قیمتی گوناگون و کلاس‌های مختلف تولید می‌نماید که هر کدام از آن‌ها از ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌گیرند. همین انتخاب را برای کاربران سخت کرده و باید وقت زیادی را صرف تحقیقات و شناخت مدل‌ها نمایید. با این همه، راهنماهای خرید در اختیارتان قرار دارند تا در مدت زمان کمی بهترین‌ها را بشناسید و سپس گوشی مورد نظرتان را به خانه ببرید. در این نوبت می‌خواهیم با Y9 2019 هوآوی بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ فراتر از یک میان‌رده!

Y9 2019

دیزاین برای تمامی دیوایس‌های دیجیتال اهمیت زیادی دارد و هم تولیدکنندگان و هم کاربران به آن توجه می‌کنند. از این رو هوآوی هم برای محصول خود یک طراحی مدرن و زیبا را تدارک دیده که نظر هر کسی را به‌ سمت Y9 2019 جلب می‌کند. در قاب جلو شاهد نمایشگری گسترده‌ هستیم که بیش‌تر از ۸۲ درصد از این بخش را به خود اختصاص داده. همین موضوع در کنار دیزاین ناچ موجب کاهش حاشیه‌های اطراف گشته و مطمئن باشید تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد بود. همچنین سازند توانسته یک دیسپلی غول‌پیکر را در قابی کوچک قرار دهد و به این ترتیب Y9 2019 به‌راحتی در فضاهای کوچکی مثل جیب جای می‌گیرد. در قاب پشتی هم ماژول دوربین دوگانه به‌همراه فلاش‌ ال‌‌ای‌دی و لوگوی هوآوی خودنمایی می‌کنند. گفتنی‌ست نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ نیز خوش‌دستی موبایل را به‌طور چشم‌گیری افزایش داده.

در حقیقت کاربر با نمایشگر بیش‌ترین ارتباط را برقرار می‌کند و شاید چیزی مهم‌تر از صفحه‌نمایش در یک اسمارت فون نباشد. Y9 2019 از یک دیسپلی ۶.۵ اینچی بهره می‌جوید که کار با اپلیکیشن‌‌ها را ساده‌تر و بازی کردن را جذاب‌تر می‌نماید. همچنین در این پنل غول‌آسا می‌توانید راحت‌تر کتاب مورد علاقه‌تان را بخوانید. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس پیکسل‌ها را از دید شما پنهان کرده و در نتیجه شاهد جزئیات قابل‌ توجهی در تصاویر خواهید بود.

قدرت سخت‌افزاری؛ قدرت سیلیکون!

Y9 2019

برای این‌که به‌سادگی کارهای روزمره خود را انجام دهید و از طرفی حتی قادر به اجرای بی‌نقص برخی از محبوب‌ترین بازی‌ها باشید، تولیدکننده از تراشه سری ۷۰۰ کایرین بهره گرفته که از قدرت نسبتا خوبی برخوردار است. این پردازنده ۱۲ نانومتری نسبت به نمونه‌های ۱۴ نانومتری مصرف بسیار کم‌تری دارد و در نتیجه ساعات بیش‌تری می‌توانید از Y9 2019 استفاده کنید. با این حال، نباید از مقدار حافظه غافل شد. هوآوی هندست خود را در ۲ مدل به بازار جهانی عرضه نموده که در نسخه گران‌قیمت‌تر ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۴ گیگابایت رم در اختیارتان قرار می‌گیرد. در این صورت کم‌تر مواقعی با هشدار کمبود حافظه مواجه خواهید شد و قادر به ذخیره طیف گسترده‌ای از اطلاعات هستید. در ضمن این امکان به شما داده شده تا به‌طور همزمان چند اپ را اجرا کنید و کارهای خود را سریع‌تر از قبل به پایان برسانید. خوش‌بختانه درگاه میکرو اس‌دی هم به‌چشم می‌خورد و به این ترتیب می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا ۴۰۰ گیگابایت ارتقا دهید.

دوربین‌ها؛ چهار چشمی!

Y9 2019

بی‌شک استفاده دو دوربین یا حتی بیش‌تر یکی از ترندهای جذاب دنیای اسمارت فون‌ها به‌‌حساب می‌آید که تجربه عکاسی در موبایل‌های هوشمند را به‌کلی تغییر داده است. Y9 2019 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از ماژول دوربین دوگانه سود می‌جوید. به این ترتیب قادر به ثبت عکس‌های حرفه‌ای هستید و به‌راحتی می‌توانید پرتره‌های خیره‌کننده‌ای ثبت کنید. سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تصاویری مملواز جزئیات خواهند گرفت که طیف وسیعی از یوزرها را راضی می‌نماید. یکی از دوربین‌ها نیز به دریچه دیافراگم نسبتا بازی مجهز شده و از این رو در شرایط نوری ضعیف هم عکس‌های پرنوری ثبت می‌کنید. هوآوی فلاش ال‌ای‌دی هم فراهم نموده تا بدون نگرانی در هنگام شب به عکاسی مشغول شوید. ناگفته نماند این اجازه به شما داده شده تا با رزولوشن فول اچ‌دی خاطرات‌تان را ضبط کنید.

عاشق گرفتن سلفی هستید؟ می‌خواهید عکس‌های کم‌نظیری را ثبت نمایید و در شبکه‌های اجتماعی لایک‌های زیادی را نصیب خود کنید؟ پس حتما Y9 2019 را در سبد خریدتان قرار دهید. شرکت سازنده از دو دوربین در قاب جلو سود برده که عکس‌برداری پرتره را ممکن می‌سازند. همچنین قادر به ثبت تصاویری با سطح جزئیات بالا خواهید بود. در این ماژول دوربین دوگانه هم می‌توانید با کیفیت فول اچ‌دی پلاس به ضبط ویدیو بپردازید و استوری‌های چشم‌گیری را ثبت کنید. 

باتری و سایر قابلیت‌ها؛ دریایی از امکانات!

Y9 2019

درون Y9 2019 یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپری قرار گرفته که عمر خوبی دارد و با استفاده ترکیبی تا ساعت‌ها قادر به استفاده از محصول چینی خواهید بود. برای این‌که وقت‌تان به‌هدر نرود و در تایم صرفه‌جویی شود، تولیدکننده تکنولوژی شارژ سریع را در Y9 2019 به‌کار گرفته و به این ترتیب باتری غول‌پیکر اسمارت فون تنها در مدت زمان کمی فول‌شارژ می‌شود. هر کاربری خواستار یک گوشی امن است و به همین دلیل Y9 2019 به حس‌گر اثر انگشت دقیق و سریعی مجهز گشته. در نتیجه فقط خودتان قادر به آنلاک کردن موبایل خواهید بود. حس‌گر ژیروسکوپ هم از یاد نرفته و با کمک آن می‌توانید بازی‌های واقعیت مجازی را تجربه کنید و از اپلیکیشن‌های حوزه واقعیت افزوده سود بجویید.

به سوپر گروه گوشی‌های هواوی ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH