فیسبوک و اینستاگرام

اختلال گسترده جهانی در فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ

میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان از شب گذشته در ارتباط با اپلیکیشن‌های خانواده فیسبوک شامل اینستاگرام و واتس‌اپ دچار مشکل شدند اما به نظر می‌رسد این اختلال برطرف شده است.

با توجه به اطلاعات مندرج در وب سایت ” Down Detecter” شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام و مسنجر واتس‌اپ در اکثر نقاط آمریکای شمالی، لاتین و اروپا دچار اختلال شده بودند. همچنین طبق گزارشات رسیده، عده‌ای از کاربران ایرانی این اپلیکیشن‌ها نیز با مشکل رو به رو شده بودند.

برخی از کاربران فیسبوک که سعی در استفاده از این شبکه اجتماعی داشتند، پیامی مبنی بر این که «فیسبوک به‌زودی باز می‌گردد» دریافت می‌کردند، همچنین در واتس‌اپ امکان ارسال پیام وجود نداشت.

عمده کاربران اینستاگرام نیز به این موضوع اشاره داشته‌اند که در قرار دادن پست‌های تصویری، ویدیویی و کامنت با پیغام «به محض امکان پست شما به صورت اتوماتیک قرار می‌گیرد»، مواجه شده‌ بودند. همچنین برخی نیز امکان ورود به حساب کاربری خود را نداشتند.

ساعاتی بعد، حساب رسمی فیسبوک در توییتر اعلام کرد که از مشکل پیش آمده برای اپلیکیشن‌های خانواده فیسبوک از جمله اینستاگرام آگاه است و در اسرع وقت آن را برطرف می‌کند. همچنین در توییتی دیگر فیسبوک تاکید کرد مشکل پیش آمده ارتباطی به حملات DDOS ندارد.

اما ساعاتی پیش پیج رسمی اینستاگرام در توییتر از حل اختلال پیش آمده خبر داد و گزارشات رسیده از کاربران فیسبوک نیز از حل مشکل این شبکه اجتماعی خبر می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH