حل مشکل سنسور اثرانگشت گلکسی اس 10 در آپدیت جدید

گوشی‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس مجهز به سنسور اثرانگشت التراسونیک هستند، این سنسور در زیر صفحه نمایش گوشی قرار دارد. سنسورهای اثرانگشت خانواده گلکسی اس 10 از سریع‌ترین و دقیق‌ترین سنسورهای اثرانگشت به شمار می‌آیند، اما برخی از کاربران این گوشی‌ها مشکلاتی با این سنسورها دارند و سامسونگ هم ضمن تایید این مسئله، به این مشکل پاسخ داده است.

این غول فناوری کره‌ای اعلام کرد گزارش‌های زیادی وجود دارد که کاربران گلکسی اس 10 احساس می‌کنند اسکنر اثرانگشت به خوبی کار نمی‌کند. به گفته سامسونگ محیط‌های خشک یا هنگامی که انگشت‌تان بسیار خشک شده باشد و حتی زخمی شدن یا خراشیده‌شدن انگشت از عوامل مهم در بروز این مشکل به شمار می‌آیند.

باتوجه به این مسائل، سامسونگ خاطر نشان کرد که به تازگی یک بروزرسانی برای گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس منتشر کرده که دقت سنسور اثرانگشت را بهبود بخشیده اما این آپدیت شامل حل این مشکل نشده و سامسونگ یک آپدیت دیگر برای بیشتر شدن دقت اسکنر اثرانگشت ارایه خواهد کرد.

البته همه کاربران این دو گوشی هوشمند سامسونگ این مشکل را نداشته‌اند، اما نظر بیشتر کاربران این بوده که اسکنر اثرانگشت این گوشی‌ها بدون محافظ شیشه‌ای صفحه، به خوبی کار می‌کند. البته هیچ فردی دوست ندارد که صفحه‌نمایش گوشی‌ خود بدون محافظ باشد، اما این روش یک راه‌حل موقت است تا سامسونگ آپدیت جدیدی را برای این مشکل ارایه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH