اطلاعات بیشتری از دو دستگاه سامسونگی، یکی پیشرفته و دیگری میان رده

اخیرا اطلاعات بیشتری از دو دستگاه سامسونگی منتشر شده است. یکی تبلت پیشرفته نوت پرو و دیگری گلکسی گرند لایت که گفته می‌شود با نام گرند نىو معرفی خواهد شد.

همانطور که پیش از این از مشخصات پرو صحبت‌هایی شده بود، می‌دانیم که این تبلت مجهز به یک صفحه نمایش 12.2 اینچی با رزولوشن 1600×2560 پیکسل، اندروید کیت کت، دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی و یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی، رم 3 گیگابایتی، NFC،  Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث 4.0، IR blaster و طبق گفته‌های سم موبایل دارای رابط کاربری منحصر بفردی خواهد بود.

در تصاویر زیر نتایج بنچمارک این تبلت را مشاهده می‌کنید که البته می‌توان فاصله کم آن با نوت 3 را مرتبط به آزمایشی بودن این نسخه دانست:

Samsung-Galaxy-Note-Pro-specs-1[divide]

Samsung-Galaxy-Note-Pro-specs-2[divide]

Samsung-Galaxy-Note-Pro-specs-3

دستگاه دیگر، گلکسی گرند نىو نامیده می‌شود که مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 800×400 پیکسل، یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و اندروید 4.3 خواهد بود که با توجه به مشخصاتش می‌توان حدس زد که گرند نىو در واقع نام دیگر گلکسی گرند لایت است.

سامسونگ نوت پرو را در رویداد MWC بارسلونا به همراه گرند لایت و چند محصول دیگر به دنیا معرفی خواهد کرد.از همین اخبار اولیه مشخص است که سال جدید، سال شلوغی برای این غول کره‌ای خواهد بود.

1 در مورد “اطلاعات بیشتری از دو دستگاه سامسونگی، یکی پیشرفته و دیگری میان رده”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH