V15 پرو

نگاهی نزدیک به ویوو V15 پرو

بازار موبایل‌های هوشمند یکی از مارکت‌های پرطرفدار و محبوب دنیای مدرن به‌حساب می‌آید. تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و از این رو هر ماه دیوایس‌های جدیدی معرفی می‌شوند. ویوو نیز یکی از همین شرکت‌هاست که تا حالا از محصولات جذاب و خاصی پرده برداشته. این کمپانی به‌تازگی هندست جدید خود را به‌نام V15 پرو عرضه نموده که به فن‌آوری‌های بی‌شماری مجهز است و از ویژگی‌های جالبی بهره می‌گیرد. اگر می‌خواهید با این گوشی فوق‌العاده آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی و نمایشگر

V15 پرو

وقتی برای اولین بار چشم‌تان به V15 پرو می‌افتد، تصور می‌کنید که شاهد یک گوشی تمام‌صفحه هستید که دارای باریک‌ترین حاشیه‌های اطراف پنل است. اما در واقع تنها ۸۴ درصد از قاب جلو را نمایشگر به خود اختصاص داده. با این همه، به‌دلیل نبود بریدگی یا حفره‌ای در V15 پرو، این مدل ظاهری مدرن و جذاب پیدا کرده. بخش جلویی تماما از شیشه ساخته شده و بدنه دستگاه پلاستیکی است. همین مورد نقطه ضعفی برای V15 پرو به‌حساب می‌آید و آن را یک پله پایین‌تر از رقبای تمام فلزی یا تمام شیشه‌ای قرار می‌دهد. در قاب پشت هم ماژول دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که محصول چینی را زیباتر نموده. به‌طور کل می‌توان گفت این مدل در کلاس دیوایس‌های لاکچری و خاص جای می‌گیرد.

نمایشگر قسمت مهمی در موبایل‌های هوشمند به‌شمار می‌آید که کاربر با آن بیش‌ترین تعامل را دارد. از این رو تولیدکنندگان به پنل اهمیت فراوانی می‌دهند و در تلاش‌اند تا دیوایس‌هایی با صفحه با کیفیت بالاتر معرفی نمایند. ویوو هم از چنین قاعده‌ای پیروی می‌کند. V15 پرو به یک دیسپلی تقریبا ۶.۴ اینچی مجهز شده که کار با اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر می‌کند و تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌نماید. این صفحه‌نمایش غول‌پیکر از فن‌آوری سوپر آمولد بهره می‌گیرد و به این ترتیب از روشنایی بسیار بالایی برخوردار است و رنگ‌ها را به‌صورت اغراق‌آمیز و جذاب نشان می‌دهد. ناگفته نماند به‌لطف رزولوشن فول اچ‌دی پلاس می‌توانید جزئیات تصاویر را ببینید.

سخت‌افزار و نر‌م‌افزار

V15 پرو

برای این‌که به‌‌راحتی کارهای روزمره‌تان را انجام دهید، تولیدکننده از چیپست سری ۶۰۰ کوآلکام سود جسته که از قدرت نسبتا خوبی بهره‌مند است. در اصل این پردازش‌گر می‌تواند اپلیکیشن‌های سبک و حتی نیمه‌سنگین را بدون لگ و کندی اجرا کند. همچنین قادرید به تجربه برخی از گیم‌های اندرویدی نیز بپردازید. تراشه آمریکایی با معماری ۱۱ نانومتری تولید شده و مصرف بسیار کم‌تری نسبت به نمونه‌های ۱۲ و ۱۴ نانومتری دارد. تولیدکنده V15 پرو را در دو مدل به بازار عرضه نموده که در نسخه گران‌تر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۸ گیگابایت رم نصیب‌تان خواهد شد. در صورت خرید این ورژن، مشکلی در ذخیره محتواها نخواهید داشت و در صورت کمبود حافظه نیز قادرید از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت بهره ببرید. در ضمن می‌توانید چند برنامه را به‌صورت همزمان اجرا کنید و کارهای‌تان را سریع‌تر از قبل انجام دهید.

در کنار پردازنده، بخش نرم‌افزاری نیز نقشی مهم را ایفا می‌کند. از این رو ویوو برای محصول خود نگارش نهم سیستم‌عامل گوگل را تدارک دیده که در آن تغییرات وسیعی رخ داده. در اندروید پای امنیت بیش‌تر شده و بهینه‌سازی‌های مختلف به کاهش مصرف باتری کمک شایانی کرده‌اند.

دوربین‌ها

V15 پرو

سنسوهای ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی در قاب پشتی V15 پرو تعبیه شده‌اند تا قادر به ثبت پرتره‌های جذابی باشید که لایک‌های بیش‌تری را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. یکی از دوربین‌ها به دریچه دیافراگم نسبتا بازی مجهز است و به این ترتیب حتی در شرایط نوری ضعیف و محیط‌های تاریک تصاویری روشن ثبت خواهید کرد. سنسور ۸ مگاپیکسلی از نوع واید بوده و عکس‌برداری از مناظر و افق شهرها را ساده‌تر می‌سازد. فلاش ال‌ای‌دی هم فراموش نشده تا در هنگام شب نیز به عکاسی بپردازید. فیلم‌برداری با کیفیت 4K یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی V15 پرو به‌حساب می‌آید که محصول ویوو را به گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به ضبط ویدیو تبدیل می‌کند.

ولی چیزی که V15 پرو را از سایر رقبا متمایز کرده، دوربین مکانیکی آن است. همان‌طور که گفتیم هیچ حفره یا بریدگی در قاب جلو به‌چشم نمی‌خورد و در مواقع لزوم دوربین سلفی از فریم دیوایس بیرون می‌آید و نمایان می‌شود. این سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تصاویری خیره‌کننده و سطح بالا ثبت می‌کند که در سطح بهترین‌های بازار است. در حقیقت بسیاری از گوشی‌های بالای ۸۰۰ دلار نمی‌توانند با V15 پرو در زمینه دوربین سلفی رقابت کنند. امکان ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ‌دی نیز فراهم گشته که می‌تواند نیاز کاربران را برطرف نماید.

سایر امکانات

V15 پرو

تولیدکننده برای V15 پرو از یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری بهره جسته که از عمر رضایت‌بخشی برخوردار است. در واقع به‌لطف نمایشگر سوپر آمولد، پردازنده ۱۱ نانومتری و اندروید پای مصرف اسمارت فون کاهش یافته و تا ساعت‌ها می‌توانید از V15 پرو استفاده کنید و از اپلیکیشن‌های کارآمد سود بجویید. فن‌آوری شارژ سریع نیز در نظر گرفته شده تا به‌عنوان مثال باتری تنها در ۱۵ دقیقه حدود ۲۵ درصد شارژ شود و به این ترتیب دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد. حس‌گر اثر انگشتی در زیر نمایشگر تدارک دیده شده تا سطح امنیت V15 پرو افزایش یابد و فقط خودتان قادر به آنلاک کردن موبایل باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH