آیا قابلیت زمان‌بندی ایمیل‌ها در جیمیل توسط گوگل عرضه خواهد شد؟

آیا شما هم دوست داشتید که بتوانید یک ایمیل را برای 10 دقیقه یا یک ساعت و یا حتی ده روز دیگر زمانبندی کرده و آن‌ را بفرستید؟ این ویژگی خوب و بسیار کاربردی به زودی برروی اسمارتفون‌ها اجرا خواهد شد. طبق بررسی سورس کدهای اپ جیمیل، قابلیت زمانبندی ایمیل‌ها به نسخه اندرویدی اپ جیمیل اضافه خواهد شد. وب‌سایت 9to5Google اعلام کرد که کدهای برنامه جیمیل نشان می‌دهند که این اپ طیف وسیعی از یک برنامه زمان‌بندی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. زمانبندی ایمیل‌ها در اپ از 2 دقیقه تا 50 سال می‌تواند توسط کاربر انجام شود.

اگر هم قصد لغو ارسال یک ایمیل زمانبندی شده را داشته باشید، آن ایمیل فرستاده نخواهد شد و به صندوق پیش‌نویس‌های جیمیل منتقل می‌شود. ممکن است این ویژگی زمانبندی ایمیل مبتنی بر سرویس‌های ابری باشد، یعنی حتی اگر گوشی هوشمند شما آفلاین یا خاموش باشد، ایمیل مورد‌نظر طبق برنامه‌ای که زمانبندی کرده‌اید، فرستاده خواهد شد.

البته این اولین‌ بار نیست که چنین قابلیت زمانبندی ایمیل‌ها در جیمیل وجود دارد، این ویژگی برای اولین بار در جولای سال 2018 در جیمیل مشاهده شد، اما اکنون به نظر می‌رسد که ویژگی زمانبندی ایمیل‌ها به صورت رسمی و با قابلیت‌های خاص توسط گوگل معرفی خواهد شد.

به احتمال زیاد این قابلیت در تولد 15 سالگی جیمیل راه‌اندازی خواهد شد. سرویس جیمیل گوگل در سال 2004 میلادی با ارایه 1 گیگابایت فضای ابری به کاربران، تاکنون یک سرویس عالی و محبوب برای کاربران به شمار می‌‌آید.

ما هنوز مطمئن نیستیم که گوگل چه برنامه و یا نقشه‌ای برای قابلیت زمانبندی ایمیل‌ها دارد. اما امیدواریم که این حرکت مفید گوگل معرفی و عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH