اسنپ چت

قابلیت بازی آنلاین به اسنپ‌چت می‌آید

اپلیکیشن اسنپ‌چت چند وقتی است که زیر سایه اینستاگرام قرار گرفته و با کاهش کاربران فعال خود روبه‌رو شده است. حال شرکت مادر، تصمیم گرفته با افزودن قابلیتی جذاب به این اپلیکیشن، گوی رقابت را از اینستاگرام برباید.

براساس گزارشات رسیده، اسنپ‌چت در حال کار روی پروژه‌ای به نام “Cognac” بوده که در واقع پلتفرمی برای اجرای بازی‌های آنلاین است که به صورت یکپارچه به اسنپ چت متصل می‌شود.

هنوز عناوین بازی که در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار می‌گیرد مشخص نیست اما به نظر می‌رسد snapchat به دنبال عرضه بازی‌های اختصاصی است. همچنین این شرکت به دنبال درآمدزایی از بازی‌ها نیز بوده که احتمالا از راه جذب تبلیغات یا پولی کردن گیم‌های مخصوص باشد.

در حال حاضر نیز اسنپ‌چت دارای چند بازی ساده موبایلی است اما به نظر می‌رسد که کاربرانش هیچ گونه رضایتی نسبت به آن‌ها نداشته و این اپلیکیشن به دنبال این است با تکامل و بهبود این پلت فرم گیمینگ، بازی‌های پیشرفته‌تر و بهتری را برای کاربرانش عرضه کند تا تلفیقی از عکاسی و سرگرمی برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

به گفته منابع آگاه، قابلیت بازی‌های آنلاین موبایلی به احتمال زیاد در 4 آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ماه)، به اپلیکیشن اسنپ چت اضافه شده و در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH