موتورولا به‌زودی از اسمارت‌فون موتو P40 با پردازنده سامسونگ رونمایی خواهد کرد

موتورولا در حال انجام مقدمات لازم برای ارایه یک خط تولید دیگر از اسمارت‌فون‌های میان‌رده است. اما خریداران گوشی‌های پرچم‌دار نیز بی‌نصیب نخواهند ماند. موتو Z4 پلی و موتو P40 دو هندست میان‌رده شرکت هستند که به زودی رونمایی خواهند شد. موتو P40 جانشین اسمارت‌فون P30 خواهد شد که سال گذشته میلادی در چین عرضه شد و به هنگام عرضه در آمریکا به موتو وان پاور تغییر نام داد.

احتمال دارد این اتفاق برای P40 نیز بیفتد و این بار شاهد تغییراتی نیز در ویژگی مدل‌های مختلف بسته به منطقه ارایه شده باشیم. این گوشی چندی پیش در گیک‌بنچ مشاهده شد و به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد این هندست را با نام وان ویژن در آمریکا عرضه کند. شایعات در خصوص به کارگیری پردازنده اسنپدراگون 675 در این گوشی کذب بوده و باید منتظر تعبیه پردازنده اگزینوس 9610 در این دستگاه باشیم. پردازنده تولیدی سامسونگ که پیش از این در گوشی گلکسی A50 به کار رفته است.

اگر این اطلاعات درست باشد، باید منتظر اولین گوشی موتورولا باشیم که در آن از یک پردازنده تولیدی سامسونگ استفاده می‌شود. استفاده از این پردازنده برای موتورولا در شرایطی صورت می‌پذیرد که سامسونگ در مدل‌های مختلف خود برای عرضه در آمریکا از پردازنده‌های تولیدی کوالکام بهره می‌برد. در هر صورت اگر این اطلاعات را درست بدانیم، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اسمارت‌فون جدید موتورولا تحت نام وان ویژن علاوه بر پردازنده گفته شده، دارای شش گیگابایت رم نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH