لباسشویی جدید سامسونگ مدل H14

H14 یکی از جدیدترین ماشین‌های لباسشویی سامسونگ است که با ظرفیت بسیار زیاد 12 کیلوگرمی خود برای شستشوی لباس‌ها دیگر هیچ رخت چرکی را در خانه باقی نمی‌گذارد. در این محصول از تکنولوژی اکوبابِل (EcoBubble) بهره گرفته شده که سیستم نوینی محسوب می‌شود. در این تکنولوژی ژنراتور اکوبابل با فرمول ویژه‌ای هوا، آب و ماده شوینده را در هم مخلوط کرده و نوع خاصی از حباب‌های محافظ را تولید می‌کند که سرعت جذب بسیار بالایی دارند. با این عمل نه تنها از باقی ماندن پودر حل نشده در بین لباس‌ها جلوگیری می‌شود بلکه با نفوذ یکنواخت و سریع، لکه‌ها بلافاصله از بین برده می‌شوند. همچنین چون این حباب‌های مخصوص قبل از شروع شستشو به داخل دیگ تزریق می‌گردند، مانند بالشتکی مانع از ساییدگی لباس‌ها با دیواره دیگ می‌شوند. طبق ادعای سامسونگ جذب سریع (40 برابر سریع‌تر) و محافظت از الیاف لباس‌ها دو ویژگی اکوبابل هستند. بعلاوه غول کره‌ای اظهار داشته چون سیستم اکوبابل برای شستشو از آب سرد استفاده می‌کند در نتیجه نیازی به صرف انرژی اضافی برای گرم کردن آب نیست. از این رو نمودار مصرف برق این محصول A چهار ستاره بوده که مقدار ایده‌آلی تعبیر می‌گردد. داشتن دو شیر، دری عریض و شستشوی خودکار دیگ از ویژگی‌های قابل ذکر دیگر این محصول‌اند.

ویژگی چشمگیر این محصول: این ماشین لباسشویی به سیستم شستشوی سریع مجهز شده که می‌تواند طی مدت زمان 15 دقیقه لباس‌ها را بشوید.

[box type=”info”]مشخصات فنی: ابعاد: 600×600×850 میلی‌متر، وزن: 71 کیلوگرم، ظرفیت شستشو: 12 کیلوگرم، دور موتور: 1400، مصرف آب: 78 لیتر، مصرف انرژی: 1.32 کیلو وات در ساعت [/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH