تصاویر گرفته شده توسط پیکسل 4 ایکس ال بیانگر وجود یک دوربین دوگانه یا سه‌گانه هستند

تاکنون گوشی‌های هوشمند سری پیکسل فقط دارای یک دوربین اصلی بودند، اما شایعات جدید نشان می‌دهند مدل بعدی هندست پیکسل که با نام پیکسل XL می‌شناسیم، مجهز به یک دوربین دوگانه خواهد بود. محصول بعدی گوگل ممکن است دارای بیش از یک دوربین عکاسی و یک بدنه براق باشد. در یک عکس منتشر‌شده از پیکسل 4 XL در وب‌سایت SlashLeaks می‌توان متوجه شد که این گوشی در پشت بدنه خود دارای دو دوربین است. البته گوشی‌های پیکسل 2 XL و 3 XL همانند نسل‌های گذشته از همان دوربین تکی استفاده خواهد کرد.

به‌طور معمول گوگل فقط از یک دوربین در پشت گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کرد، اما این شرکت با استفاده از فناوری هوش‌مصنوعی و یادگیری زبان ماشین عکس‌هایی را توسط یک دوربین دوگانه مانند آیفون XS و دوربین سه‌گانه مانند هواوی پی 20 پرو ایجاد کرده است. این‌طور که معلوم بوده، دوربین دوم این هندست هوشمند برای فناوری واقعیت افزوده استفاده نخواهد شد.

تصاویر غیررسمی از پیکسل 4 XL بیانگر وجود یک سوراخ بیضی شکل برای دو دوربین عکسبرداری مانند گلکسی اس 10 پلاس جدید است. در این طرح عدم وجود سنسور اثر‌انگشت در پشت بدنه نمایانگر این است که شاید این گوشی مانند گلکسی اس 10 و وان پلاس 6T از حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر بهره‌مند خواهدبود.

تصاویر شبیه‌سازی شده توسط هوش‌مصنوعی گوگل و مقایسه آن‌ها با تصویر آیفون XS را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH