هیجان مسابقه: موتور

بررسی بازی هیجان مسابقه: موتور!

به‌جرات می‌توان گفت بازی‌ها جز محبوب‌ترین و جذاب‌ترین محتواها به‌حساب می‌آیند. هر روز شاهد معرفی یک یا چند بازی جدید در گوگل‌پلی یا سایر مارکت‌ها هستیم که به تنوع گیم‌های اندرویدی می‌افزایند و انتخاب را برای کاربران سخت‌تر می‌کنند. هیجان مسابقه: موتور نیز جز بازی‌های پرطرفدار شمرده می‌شود که تا حالا بیش‌تر از ۲۰۰ هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز بسیار خوبی را از کاربران کسب نموده. در این نوبت می‌خواهیم به بررسی این گیم هیجان‌انگیز و مسابقه‌ای بپردازیم که سطح آدرنالین خون‌تان را بالا می‌برد! پس با ما همراه باشید.


هیجان مسابقه: موتور

برای تمامی بازی‌ها، گیم‌پلی نقشی اساسی را ایفا می‌کند و هیجان مسابقه: موتور نیز از این قاعده مستثنی نیست. توسعه‌دهنده داستانی جذاب و متمایز از سایر رقبا را برای‌تان تدارک دیده که به‌مرور به‌ آن پی می‌برید. شما در نقش یک موتور سوار هستید که علاقه وافری به شرکت در مسابقات و چالش‌ها دارد. از این رو به‌طور مداوم با دیگران در حال رقابت است و در مکان‌های گوناگون به مسابقه می‌پردازد. اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود. استودیو Gameguru سوپرایزهای بسیاری را در نظر گرفته که با بالا رفتن لول کاربر آنلاک می‌شوند. به‌عنوان مثال در جایی باید از دست پلیس فرار کنید و در واقع ماموریت شما این است که از ماشین پلیس جلو بزنید و به خط پایان برسید.

هیجان مسابقه: موتور

ولی فقط پلیس‌ها و رقیبان نیستند که بازی را برای‌تان سخت می‌کنند. ترافیک هم مانع دیگری بر سر راه موفقیت شماست. باید با ترفندهای مختلف از بین ماشین‌های کوچک و بزرگ رد بشوید و به هیچ‌کدام برخورد نکنید. به این ترتیب می‌توانید صحیح و سالم به خط پایان برسید. در حقیقت نوع کنترل شما و موتور اهمیت فروانی در این بازی دارد. اما چگونه صاحب موتورهای مختلفی شویم؟ توسعه‌دهنده برای این‌که بازی جذاب‌تر شود، راه‌های زیادی را در اختیارتان گذاشته تا بودجه خود را برای خرید موتور ارتقا دهید. یکی از راه‌ها، باز کردن‌ صندوق‌هاست. دو نوع صندوق به‌نام‌های استاندارد و پریمیوم در هیجان مسابقه: موتور طراحی شده که با آنلاک شدن آن‌ها به پول، تیکت و آیتم‌های دیگر دست پیدا می‌کنید. در غیر این صورت، باید در مسابقه‌ها شرکت کنید تا قادر به جمع‌آوری سکه باشید. این چالش‌های مختلف تبدیل به نقطه عطفی برای این گیم شده و آن را از بیش‌تر بازی‌های رانندگی متمایز می‌نماید. گفتنی‌ست هیجان مسابقه: موتور کسل‌کننده نخواهد شد و از مراحل زیادی تشکیل شده. یکی از ویژگی‌های دوست داشتنی بازی مذکور، قابلیت تغییر زاویه دید است. به این ترتیب می‌توانید در هنگام مسابقات موقعیت دوربین را تغییر داده و از زاویه دیگری به موتورسواری مشغول شوید. استودیو Gameguru با استفاده از المان‌های مختلف میزان وابستگی کاربر را به این گیم بیش‌تر کرده و به‌عنوان مثال باید هر روز به بازی سر بزنید تا جایزه ورود را دریافت کنید. این جایزه‌ها مبالغی بالا هستند که برای هر کاربری وسوسه‌انگیز است. در حالت پیش‌فرض، موتور با حس‌گر ژیروسکوپ کنترل می‌شود. ولی خوش‌بختانه قابلیت تغییر این کنترل به شما داده شده و حتی می‌توانید با دسته بازی به تجربه هیجان مسابقه: موتور بپردازید.

هیجان مسابقه: موتور

گرافیک یکی از تفاوت‌های اصلی بازی‌های امروزی با گیم‌های قدیمی است. هیجان مسابقه: موتور نیز جز بازی‌های جدید به‌حساب می‌آید و به‌همین دلیل از گرافیکی پراز جزئیات بهره می‌برد. در هنگام مسابقات فضای اطراف با ریزه‌کاری‌های بسیاری تدارک دیده شده و ماشین‌ها نیز با جزئیات خوبی طراحی شده‌اند. Gameguru موتورهای مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته تا با کمک آن‌ها به‌راحتی در چالش‌ها و تورنمنت‌ها موفق شوید و همچنین گیم برای‌تان خسته کننده نشود. این موتورها از دیزاین‌های جذابی سود می‌جویند که نظر هر یوزری را جلب می‌نماید. فضاها و مناظر مختلف یکی از دلایل نصب هیجان مسابقه: موتور شمرده می‌شود و بازی را از حالت روتین خارج می‌کند. در نتیجه اگر می‌خواهید یک گیم منحصربه‌فرد رانندگی را تجربه کنید و سوار موتورهای آخرین مدل شوید، حتما هیجان مسابقه: موتور را نصب کنید. با این همه ضعف‌هایی هم به‌چشم می‌خورد. طراحی برخی از آیکون‌ها توی ذوق می‌زند و با دیگر اجزای بازی همخوانی ندارد. انگار دیزاینر این المان‌ها را نادیده گرفته و بدون فکر آن‌ها را طراحی نموده.

صدا و آهنگ برای یک بازی رانندگی اهمیت زیادی دارد و توسعه‌دهنده نیز به این موضوع توجه کرده و در بازی خود موسیقی‌های بسیاری را گنجانده. در چالش‌ها و مسابقات موزیک‌های هیجان‌انگیز و غیر تکراری شنیده می‌شود که جذابیت بازی را به‌طور چشم‌گیری افزایش داده‌اند.

چرا بازی کنیم؟

  • گیم‌پلی جذاب
  • گرافیک خوب
  • موزیک‌های هیجان‌انگیزتر

چرا بازی نکنیم؟

  • ضعف در طراحی برخی از المان‌ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH