آی‌پد مینی ۲۰۱۹

نگاهی نزدیک به اپل آی‌پد مینی 2019

گجت‌های بی‌شماری در طول یک سال به بازار معرفی می‌شوند و هر کدام از ویژگی‌ها و فن‌آوری‌های خاصی بهره‌‌مند هستند. بی‌تردید تبلت‌ها نیز جز همین خانواده بزرگ به‌حساب می‌آیند و توانسته‌اند نظر کاربران زیادی را به‌سمت خود جلب کنند. کمپانی اپل نیز در این حوزه فعالیت دارد و در بازه‌های زمانی مشخص از محصولات جدید خود پرده برمی‌دارد. اما آیا تازه‌ترین دیوایس اپل را می‌شناسید؟ این شرکت پرآوازه به‌تازگی مدل ۲۰۱۹ آی‌پد مینی خود را عرضه کرده که به ویژگی‌های جذابی مجهز شده و یکی از بهترین دستگاه‌های اپل شمرده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با این تبلت بیش‌تر آشنا شویم.


دیزاین و دیسپلی

آی‌پد مینی ۲۰۱۹

دیزاین برای تمام کالاهای دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است و کمپانی اپل نیز به این موضوع پی برده و برای تبلت ۲۰۱۹ خود طراحی همیشگی و زیبای خود را در نظر گرفته. این دیزاین با این‌که مدرن به‌حساب نمی‌آید، ولی هنوز هم طرفداران بسیاری دارد و چشم هر کسی را جلب می‌کند. بدنه از آلیاژ آلومینیوم تولید شده و از این رو مقاومت خوبی دارد و هنگام در دست گرفتن آی‌پد مینی ۲۰۱۹ حس خوبی به شما منتقل می‌شود. اگر عاشق دیزاین مدرن هستید، بهتر است تبلت آمریکایی را نادیده بگیرید و نگاهی به دیگر مدل‌های بازار بیندازید. تولیدکننده ضخامت دستگاه را به‌طور چشم‌گیری کاهش داده و به‌همین دلیل کار کردن با تبلت لذت‌بخش‌تر شده است. در بخش جلویی شاهد دکمه آشنای هوم هستیم که در اسمارت فون‌های اخیر اپل به‌چشم نمی‌خورد. پس اگر از هواداران چنین قابلیتی هستید، حتما آی‌پد مینی ۲۰۱۹ را مدنظر داشته باشید.

نمایشگر را از یاد نبریم. در واقع کاربران بیش‌ترین تعامل را با این قطعه ارزشمند دارند و صفحه‌نمایش برای شرکت‌های سازنده نیز مهم است و تاثیر مستقیمی در فروش محصول می‌گذارد. در قاب جلو نمایشگری تقریبا ۸ اینچی قرار گرفته که با تکنولوژی IPS تولید شده. اپل رزولوشن فول اچ‌دی پلاس را نیز به‌کار گرفته تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید و گفتنی‌ست پیکسل‌ها فقط در فواصل نزدیک قابل رویت هستند. استانداردهای مختلفی نیز برای دیسپلی آی‌پد مینی ۲۰۱۹ تدارک دیده شده تا کیفیت افزایش یابد و تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها با جذابیت بیش‌تری همراه باشد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

آی‌پد مینی ۲۰۱۹

برای این‌که بتوانید تمام اپلیکیش‌های اپ‌استور را اجرا کنید و از طرفی قادر به تجربه گیم‌های هیجان‌انگیز آی‌او‌اس باشید، اپل از چیپست A12 Bionic خود در آی‌پد مینی ۲۰۱۹ بهره گرفته که از قدرت زیادی برخوردار است و حتی کارهای حرفه‌ای را بدون لگ و کندی انجام می‌دهد. این تراشه با معماری ۷ نانومتری طراحی شده و به این ترتیب مصرف بسیار کمی از منابع سیستم دارد. مقدار حافظه در کنار پردازنده نقشی اساسی را در یک دیوایس هوشمند ایفا می‌کند و آی‌پد مینی ۲۰۱۹ نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت آمریکایی محصول مذکور را در دو مدل به مارکت عرضه نموده که در نسخه گران‌تر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۲ گیگابایت رم در اختیارتان قرار می‌گیرد. ولی هنوز هم ضعف نبود درگاه کارت حافظه حس می‌شود و کاربر باید برای دریافت فضای بیش‌تر، مبلغ زیادی بپردازد.

آی‌پد مینی ۲۰۱۹ از نگارش دوازدهم آی‌او‌اس سود می‌جوید. این پلت‌فرم بهینه عمر باتری را افزایش داده و از طرفی به قابلیت‌های کارآمدی مجهز است. با این همه، محدودیت‌های بسیاری برای یوزرهای ایرانی وجود دارد و به‌عنوان مثال نمی‌توانید از اپلیکیشن‌های ایرانی در آی‌پد مینی ۲۰۱۹ بهره ببرید.

دوربین و بلندگوها

آی‌پد مینی ۲۰۱۹

اپل سنسوری ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی تعبیه کرده که عکس‌های رضایت‌بخشی ثبت می‌کند و نیاز گروهی از کاربران را برآورده می‌سازد. اما اگر به‌دنبال تبلتی با دوربینی با کیفیت بالا هستید و به عکاسی اهمیت زیادی می‌دهید، باید عطای آی‌پد را به لقایش ببخشید و از برند دیگری تبلت آینده خود را خریداری نمایید. امکان فیلم‌برداری فول اچ‌دی هم فراهم شده تا خاطرات خود را حفظ کنید. در قاب جلو دوربینی ۷ مگاپیکسلی قرار گرفته که با کمک آن می‌توانید ویدیوهای فول اچ‌دی ضبط نمایید. در نتیجه تماس‌های تصویری و استوری‌های باکیفیت‌تری خواهید داشت.

اسپیکرهای استریو یکی از ویژگی‌های مهم آی‌پد مینی ۲۰۱۹ محسوب می‌شود و آن را به گزینه‌ای مطلوب برای طرفداران موزیک تبدیل نموده. لازم به ذکر است این بلندگوهای خوش‌صدا موسیقی‌ها را با وضوح بالا و بیس خوب پخش می‌کنند.

سایر قابلیت‌ها

آی‌پد مینی ۲۰۱۹

پشتیبانی از قلم جز قابلیت‌های آی‌پد مینی ۲۰۱۹ به‌شمار می‌رود و این امکان به شما داده شده تا به‌لطف قلم هوشمند طراحی‌های دقیق‌تر و بهتری داشته باشید و نقاشی‌های فوق‌العاده‌ای بکشید. برای این‌که تنها خودتان قادر به آنلاک کردن تبلت باشید، تولیدکننده از حس‌گر اثر انگشتی حساس در محصول خود بهره برده تا سطح امنیت دیوایس بیش‌تر شود. یک باتری ۵۱۲۴ میلی‌آمپری درون این گجت قرار گرفته که عمر نسبتا خوبی را برای آی‌پد رقم زده. به‌طور متوسط آی‌پد مینی ۲۰۱۹ با استفاده ترکیبی تا ۱۰ ساعت روشن می‌ماند. دستیار باهوش اپل به‌نام سیری در این تبلت دیده می‌شود و در نتیجه می‌توانید طیف گسترده‌ای از کارها را تنها با صدای‌تان انجام دهید و برای مثال به‌راحتی قادر به تماس گرفتن یا پیامک دادن به مخاطبین خود هستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH