امتیازی

با 5 تا از بهترین بازی‌های امتیازی آشنا شوید

اگر فعلا بیکار هستید و می‌خواهید اوقات فراغت‌تان را پر کنید، در نتیجه باید اقدام به نصب یک بازی کنید. این محتواهای جذاب در دسته‌های مختلف به مارکت‌ها عرضه می‌شوند و با توجه به علاقه‌تان می‌توانید یک یا چندتا از آن‌ها را دانلود نمایید. گیم‌های امتیازی نیز جز محبوب‌ترین بازی‌ها به‌حساب می‌آیند و می‌توان گفت هر کاربری را به سمت خود جذب می‌کنند. اما آیا برترین گیم‌های این حوزه را می‌شناسید؟ در این نوبت می‌خواهیم با 5 تا از بهترین بازی‌های امتیازی آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.


Helix Jump

Helix Jump

طراحی ساده و اجرای روان جز ویژگی‌های این بازی هیجان‌انگیز به‌شمار می‌آید. گفتنی‌ست Helix Jump در بیش‌تر دیوایس‌ها بدون لگ و کندی اجرا می‌شود. ماموریت شما این است که با ترفندهای مختلف و مهارت‌تان توپ بازی را به سطح نهایی برسانید. اما این کار ساده‌ای نیست. در طول مسیر موانع بسیاری قرار گرفته که با پشت‌سر گذاشتن هر مرحله، به تعداد و طول‌شان افزوده می‌شود. در حقیقت هر وقت که به لول بالاتری می‌روید، با موانع بیش‌تری مواجه می‌شوید که بازی را دشوارتر کرده‌اند. البته آیتم‌هایی مثل فلاش سبز نیز وجود دارند تا راحت‌تر مسیر را به پایان برسانید. به‌لطف توپ‌ها و Splashهای متنوع، Helix Jump تکراری و کسل‌کننده نخواهد شد و تا مدت زمان زیادی از تجربه این گیم لذت می‌برید. بازی مذکور تا حالا بیش‌ از ۵۰۰ هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز بسیار خوبی را از کاربران کسب کرده.

Knife Hit

امتیازی

پرتاب چاقو یکی از کارهای هیجان‌انگیز و خطرناک است که مهارت بالایی را می‌طلبد. اما اگر نمی‌خواهید با این بازی خطرآفرین به خودتان یا دیگران آسیب‌ برسانید، پس حتما نگاهی به Knife Hit بیندازید. توسعه‌دهنده با استفاده از المان‌های رنگارنگ و چشم‌گیر ظاهری جذاب را برای گیم تدارک دیده که موجب افزایش طرفداران آن شده. در واقع باید چاقو را در بهترین زمان و مکان رها کنید تا در موقعیت مناسب به تخت چوب برخورد کند. معمولا در صفحه چوبی چند چاقو نیز حضور دارند تا بازی سخت‌تر شود و از این رو باید با دقت بیش‌تری پرتاب‌های‌تان را انجام دهید. استودیو Ketchapp طیف گسترده‌ای از چاقوها را برای‌تان تدارک دیده تا پشت‌سر گذاشتن مراحل Knife Hit راحت‌تر باشد و در عین حال بازی خسته‌کننده نشود. همچنین در لول‌های گوناگون تخته چوب‌ها ظاهر جدیدی می‌گیرند و به‌لطف چالش‌های گوناگون هیجان گیم بیش‌تر می‌شود. ناگفته نماند Knife Hit تاکنون بیش‌‌تر از ۲۰۰ هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز بالایی را کسب نموده.

Temple Run 2

امتیازی

از گیم‌هایی با فضای جادویی و سورئال خوش‌تان می‌آید و به‌دنبال یک بازی امتیازی جذاب هستید؟ در نتیجه حتما Temple Run 2 را نصب کنید. این بازی یکی از بهترین گیم‌های پلت‌فرم گوگل به‌حساب می‌آید که تا حالا بیش‌تر از ۵۰۰ هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و توانسته امتیاز خوبی را از کاربران دریافت کند. گذشته از این‌ها، گرافیک مجموعه دلیلی برای نصب Temple Run 2 است. توسعه‌دهنده با بهره‌گیری از المان‌های خیره‌کننده و موجودات تخیلی، فضایی جادویی را برای گیم به ارمغان آورده که هر گیمری را به وجد می‌آورد. کاراکترهای مختلفی هم در اختیارتان قرار گرفته که به‌مرور زمان آنلاک می‌شوند. در Temple Run 2 باید از دست موجود عجیب و غریبی فرار کنید و همچنین نباید به موانع برخورد نمایید. صخره‌ها، پله‌های فرو ریخته، طناب‌ها و… جز چالش‌های این بازی به‌شمار می‌آیند. در ضمن با جمع‌آوری سکه‌ها قادر به خریدن آیتم‌های مختلف گیم هستید که کار شما را راحت‌تر می‌کنند.

Sonic Dash

بررسی بازی Sonic Dash

اگر عاشق شخصیت سونیک هستید، در این صورت Sonic Dash بهترین گزینه برای شماست. این بازی تا حالا بیش‌تر از ۲۰۰ هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز نسبتا بالایی را از کاربران کسب کرده. گفتنی‌ست با تجربه این گیم تمام خاطرات‌تان دوباره زنده می‌شوند. توسعه‌دهنده گرافیکی مملو از جزئیات و مناظری چشم‌گیر را برای بازی خود طراحی کرده که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. کاراکترهای گوناگونی نیز برای‌تان لیست شده‌اند که با به پایان رساندن مراحل آنلاک می‌شوند. جالب این‌جاست که هر کدام از قابلیت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند تا ساده‌‌تر قادر به ثبت رکوردهای بالا باشید. چالش‌ها و موانع متعدد یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Sonic Dash به‌شمار می‌آید که بازی کردن را لذت‌بخش‌تر نموده. سکه‌هایی در مسیر گنجانده شده که با به‌دست آوردن آن‌ها می‌توانید قابلیت‌های خود را ارتقا دهید تا به‌عنوان مثال مدت زمان بیش‌تری پرواز کنید.

 

Dragon Hills

امتیازی

تا حالا اژدهایی را کنترل کرده‌اید؟ می‌خواهید سوار بر اژدهایی قدرت‌مند غول‌ها را شکست دهید؟ پس Dragon Hills همان‌ چیزی‌ست که به‌دنبالش هستید. در این بازی باید شهبانو و اژدها را از میان موانع عبور دهید تا به‌ اصطلاح با غول مرحله آخر روبه‌رو شوید و ضمنا بایستی آن را شکست دهید تا به لول‌های بالاتر دست پیدا کنید. این کار بسیار دشوار است و تنها با تمرین و تکرار زیاد عملی خواهد شد. چالش‌های زیادی در مسیر وجود دارند که بیش‌تر اوقات به اژدها آسیب می‌رسانند و اگر قلب‌های‌تان تمام شود، باید آن مرحله را از اول شروع کنید. Dragon Hills تا حالا بیش‌تر از ۱۰۰ هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز بالایی را کسب نموده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH