رونمایی بی‌سروصدا از سامسونگ گلکسی تب A 8.0 2019 با قلم S Pen

6 هفته پیش سامسونگ از تبلت گلکسی تب A 10.1 2019 به‌عنوان جانشین مقرون‌به‌صرفه تب S5e رونمایی کرد. اکنون یک مدل جمع‌وجورتر 8 اینچی با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen نیز معرفی شده است؛ مشخصه‌ای که حتی تبلت S5e از آن بی‌بهره بود.

سامسونگ گلکسی تب A 8.0 مجهز به S Pen بوده و از یک نمایشگر 8 اینچی LCD با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل (مشابه با مدل 10.1 اینچی) بهره می‌گیرد. قلم S Pen نیز ظاهرا از نمونه موجود در گلکسی‌نوت 8 الهام گرفته شده و مشخصا درون شیار موجود بر روی تبلت مستقر می‌شود.

گلکسی تب A 8.0 برخلاف مدل 10.1 اینچی از S Pen پشتیبانی می‌کند

تب A 8.0 همانند مدل بزرگ‌تر از تراشه اگزینوس 7904 مشابهی استفاده می‌کند؛ اما رم 3 گیگابایتی این تبلت دارای ظرفیت بالاتری است. حافظه‌داخلی 32 گیگابایتی دستگاه بدون تغییر باقی‌مانده (22 گیگابایت از این فضا در اختیار کاربران قرار دارد) و به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا سقف 512 گیگابایت نیز وجود دارد. باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی دستگاه امکان وب‌گردی تا سقف 11 ساعت را به کاربران نوید می‌دهد. در صورت خریداری مدل LTE شما کماکان می‌توانید از اینترنت دستگاه به‌صورت مداوم و تا حداکثر 11 ساعت استفاده نمایید. وزن کلی تبلت معادل 325 گرم بوده و ضخامت آن نیز برابر با 8.9 میلی‌متر است.

دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی سایر مشخصات دستگاه را تشکیل می‌دهند. درگاه‌های ارتباطی این تبلت شامل وای‌فای ac، بلوتوث 5.0 LE برای اتصال بی‌سیم و البته مشخصه LTE به‌صورت اختیاری است. ارتباطات در بستر سیم نیز از طریق درگاه USB 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون برقرار می‌شوند.

سامسونگ گلکسی تب A 8.0 در رنگ‌های مشکی و خاکستری

با توجه به معرفی بی‌سروصدای گلکسی تب A 8.0 توسط سامسونگ، پیرامون جزئیات قیمت‌گذاری این دستگاه هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. با این‌حال تبلت مذکور در کشورهای بریتانیا (از طریق وب‌سایت Carphone Warehouse)، نیوزیلند، تایلند، کامبوج، لائوس، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و ویتنام عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH