اطلاعاتی در رابطه با تصمیمات جدید سازندگان ماین‌کرافت

اگر مدت زیادی است که ماین‌کرافت بازی می‌کنید، حتما با مراجع سازنده اصلی بازی Markus “Notch” Persson که در منوی اصلی بازی قرار دارد آشنا هستید. در جدید‌ترین آپدیت این بازی این مراجع از منوی اصلی این بازی محبوب حذف شده است. شاید از این موضوع بی‌خبر هستید که ماین‌کرافت توسط یک شرکت بسیار معروف و قدرت‌مند خریداری شده است.

Persson استودیو Mojang را در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۲.۵ بیلیون دلار به کمپانی مایکروسافت فروخت. معمولا سازنده بازی‌ها به کمپانی‌های جدید بازی خود می‌پیوندند ولی این اتفاق برای سازنده بازی ماین‌کرافت اتفاق نیفتاد و به مایکروسافت نپیوست. مایکروسافت این بازی را بدون کمک سازنده اصلی خود اداره می‌کند و بازی را پیش می‌برد.

در منوی اصلی این بازی متن‌های چرخانی به نمایش گذاشته می‌شد که در قسمت بالای سمت راست لوگوی بازی قرار داشت. این نوشته‌ها معمولا شامل مراجع، نکات و حتی جوک‌ها بودند. حتی بعضی به سازنده بازی پیشنهاد افزودن متن‌های Made by Notch! و The Work of Notch را داده بودند.

مایکروسافت در مورد حذف این متن‌ها هیچ نظری ندارد. استدیویی که بخش کنسول این بازی را در اختیار دارد نیز تایید کرد که تغییراتی مشابه برای نسخه کنسول این بازی اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH