گجت‌های پوشیدنی

با بهترین گجت‌های پوشیدنی در رنج قیمتی زیر 1 میلیون و 500 هزار تومان آشنا شوید

اگر می‌خواهید اطلاعات دقیقی از فعالیت روزانه خود داشته باشید و در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌‌تان آگاه شوید، در نتیجه نیاز به یک گجت پوشیدنی دارید. این دیوایس‌های کوچک دیتاهای مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهند که با کمک آن‌ها می‌توانید از کیفیت خواب خود مطلع گردید و کالری مصرفی خود را مشاهده نمایید. البته این دستگاه‌ها کاربردهای دیگری نیز دارند که از آن بین می‌توان به تنظیم هشدار، اعلام نوتیفیکیشن‌ها و اندازه‌گیری کیفیت خواب اشاره نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین گجت‌های پوشیدنی در رنج قیمتی زیر ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آشنا شوید.


کینگ ور FS08

گجت‌های پوشیدنی

تولیدکننده برای این مدل دیزاین جذاب و خیره‌کننده تدارک دیده تا بتوانید از آن در محیط‌های کاری، باشگاه‌ها و حتی مهمانی‌ها استفاده کنید. بدنه آلومینیومی، زیبایی محصول را دوچندان نموده و از طرفی مقاومت FS08 را افزایش داده. کینگ ور نمایشگری بزرگ و از نوع لمسی را در این ساعت هوشمند تعبیه کرده تا کارهای‌تان را ساده‌تر انجام دهید و به‌راحتی قادر به خواندن متون باشید. خوش‌بختانه شاهد تکنولوژی جی‌پی‌اس در FS08 هستیم و به این ترتیب دیوایس می‌تواند با دقتی مثال‌زدنی مسافت پیموده شده را محاسبه نماید. شمارش‌گر ضربان قلب هم به‌کار گرفته شده تا در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌تان مطلع گردید. گفتنی‌ست FS08 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و از این رو در زیر باران و استخر قادر به بهره‌گیری از گجت هستید. به‌لطف سنسورهای مختلف پایش خواب کاربر امکان‌پذیر شده و ساعت هوشمند کینگ ور دیتاهای کاملی را در این زمینه به شما ارائه می‌کند. سازنده از یک باتری ۴۵۰ میلی‌آمپری در FS08 بهره برده که عمر خوبی را برای اسمارت واچ چینی رقم زده.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سامسونگ Gear Fit 2 Pro

گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات دیجیتال به‌حساب می‌آید که تا حالا از مدل‌های باکیفیت و جذابی پرده برداشته. Gear Fit 2 Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست. بند سیلیکونی ضدحساسیت بوده و بسیار نرم است. به‌همین دلیل حتی در استفاده طولانی‌مدت از مچ‌بند احساس ناراحتی نمی‌کنید. صفحه‌نمایش ۱.۵ اینچی نقطه عطفی برای گجت کره‌ای شمرده می‌شود. چراکه با تکنولوژی سوپر آمولد همراه شده و از این رو مصرف بسیار کمی دارد و در عین حال از روشنایی بالایی سود می‌جوید. شمارش‌گر ضربان قلب هم از یاد نرفته و به این ترتیب می‌توانید از وضعیت سلامتی‌تان در هر لحظه آگاه شوید. Gear Fit 2 Pro در برابر آب مقاومت خوبی دارد و به‌راحتی قادر به استفاده از اسمارت بند سامسونگ در استخر هستید. قابلیت‌های معمولی نیز به مثل شمارش گام‌ها، محاسبه کالری مصرفی و مسافت پیموده شده نیز حضور دارند تا اطلاعات جامعی در مورد فعالیت روزانه خود داشته باشید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

شیائومی Amazfit Cor

گجت‌های پوشیدنی

اگر بخواهیم برترین برندهای حوزه گجت‌های پوشیدنی را لیست کنیم، حتما باید از شیائومی نام ببریم. Amazfit Cor نیز توسط این کمپانی تولید و عرضه شده و از قابلیت‌های بی‌شماری سود می‌جوید. لازم به ذکر است صفحه‌نمایش تقریبا ۱.۲ اینچی یکی از نکات مثبت گجت به‌شمار می‌رود. این دیسپلی لمسی بوده و به این ترتیب راحت‌تر قادر به تعامل با مچ‌بند هستید. اگر می‌خواهید هر ثانیه از وضعیت قلب خود آگاه شوید، بی‌تردید Amazfit Cor را در سبد خریدتان قرار دهید. تولیدکننده شمارش‌گری دقیق را برای این اسمارت بند تدارک دیده که در کنار انجام بی‌نقص وظیفه اصلی خود، می‌تواند کیفیت خواب کاربران را نیز اندازه‌گیری نماید. ناگفته نماند Amazfit Cor به شمارش‌ گام‌ها می‌پردازد، کالری مصرفی کاربر را محاسبه می‌کند و مسافت پیموده شده را تخمین می‌زند.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

جکوم asspecial-T32-P2

گجت‌های پوشیدنی

دیسپلی لمسی و رنگی یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی asspecial-T32-P2 به‌حساب می‌آید و آن را به گزینه‌ای عالی در این رنج قیمتی مبدل کرده. این ساعت هوشمند با بسیاری از سیستم‌عامل‌ها سازگار است و از این رو طیف وسیعی از کاربران قادر به استفاده از محصول جکوم هستند. شمارش‌گر ضربان قلب هم تدارک دیده شده تا در هر لحظه بتوانید از وضعیت قلب‌تان باخبر شوید. asspecial-T32-P2 با کمک فن‌آوری بلوتوث نوتیفیکیشن‌های اپ‌ها، تماس‌های دریافتی و پیامک‌ها را به شما اعلام می‌کند. اسمارت واچ چینی در برابر آب شیرین مقاومت خوبی دارد و به‌همین دلیل می‌توانید از آن در زیر باران، مکان‌های مرطوب و استخر بهره ببرید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

U Wear Green

گجت‌های پوشیدنی

دیزاین برای تمامی کالاهای دیجیتال اهمیت دارد و U Wear Green نیز از این قانون پیروی می‌کند. برای همین تولیدکننده یک طراحی زیبا و مدرن را برای محصول خود تدارک دیده که نظر هر کسی را جلب می‌نماید. U Wear Green به پنلی تقریبا ۱ اینچی و با فن‌آوری اولد مجهز شده. این نمایشگر بسیار پرنور بوده و همچنین مصرف بسیار کمی دارد. شمارش‌گر ضربان قلب هم فراهم شده تا اطلاعات کامل در مورد سلامتی‌تان داشته باشید. این مدل گام‌های کاربران را می‌شمارد، مسافت طی شده را تخمین می‌زند و از طرفی کالری مصرفی را محاسبه می‌نماید. خوش‌بختانه U Wear Green در برابر آب شیرین مقاوم است و در این صورت بدون نگرانی می‌توانید از مچ‌بند در زیر باران و مکان‌ها مرطوب استفاده کنید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH