کامپیوترهای همه‌کاره

با بهترین کامپیوترهای همه‌کاره در رنج قیمتی زیر 10 میلیون تومان آشنا شوید

با کمک کامپیوترها می‌توانیم کارهای حرفه‌ای خود ازجمله: ادیت تصاویر و ویدیوها و همچنین طراحی و برنامه‌نویسی را به بهترین نحو انجام دهیم. اما این دستگاه‌های غول‌پیکر بسیار جاگیر هستند و به‌جز مانیتور، کیسی نیز همراه خود دارند. با این همه، تکنولوژی راه‌حلی را در اختیارمان قرار داده. کامپیوترهای همه‌کاره به‌راحتی در فضاهای کوچک قرار می‌گیرند و تنها از یک مانیتور، ماوس و کیبورد تشکیل شده‌اند. در این نوبت می‌خواهیم با برترین کامپیوترهای همه‌کاره در رنج قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان‌ آشنا شویم. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید یکی از همین گجت‌ها هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید


ام‌اس‌آی Pro 20 EXT 7M – E

کامپیوترهای همه‌کاره

ام‌اس‌آی یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه کامپیوترها به‌حساب می‌آید و محصولات باکیفیت و خیره‌کننده‌ای تولید می‌کند. Pro 20 EXT 7M – E نیز از این قاعده مستثنی نیست. پردازنده توان‌مند Core i5 مهمان گجت تایوانی شده و این امکان را به شما می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها را اجرا نمایید. ۶ مگابایت حافظه کش به‌همراه ۴ گیگابایت رم هم تدارک دیده شده تا عملکرد دیوایس تسریع یابد. خوش‌بختانه تولیدکننده ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را برای‌تان در نظر گرفته تا بتوانید محتوای مورد علاقه‌تان را ذخیره نمایید و اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کنید. پردازش‌گر مجزای گرافیکی هم فراهم آمده تا قادر به تجربه برخی از محبو‌ب‌ترین بازی‌ها باشید. نمایشگر ۲۰ اینچی و با رزولوشن اچ‌دی پلاس یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Pro 20 EXT 7M – E شمرده می‌شود و آن را به گزینه‌ای مطلوب در این رنج قیمتی تبدیل نموده. به‌لطف نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی، روشنایی دیسپلی کامپیوتر ام‌اس‌آی افزایش یافته و رنگ‌ها به‌طور جذابی نشان داده می‌شوند. عاشق موسیقی هستید؟ پس این مدل را خریداری نمایید. چراکه شرکت سازنده از اسپیکرهای خوش‌صدایی در کامپیوتر خود بهره گرفته که موزیک‌ها را با وضوح بالا و بیس خوبی پلی می‌نماید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

ایسوس V222GA – A

کامپیوترهای همه‌کاره

این محصول از دیزاین مدرن و جذابی سود می‌جوید که نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند. پردازنده‌ای اقتصادی از اینتل قلب تپنده V222GA – A را تشکیل داده و اجرای اپلیکیشن‌های سبک را امکان‌پذیر نموده. به این ترتیب بدون لگ و کندی قادر به انجام اعمال روزمره خود خواهید بود. مقدار حافظه را از یاد نبریم. ایسوس کامپیوتر خود را به ۴ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم مجهز نموده که پرفورمنس دیوایس را سریع‌تر کرده و از طرفی می‌توانید بسیاری از اپلیکیشن‌ها را نصب نمایید. ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای‌تان تدارک دیده شده تا اطلاعات شخصی‌تان را ذخیره کنید و همین‌طور فیلم‌ها و انیمیشن‌های مورد علاقه‌تان را دانلود نمایید. ایسوس پردازش‌گر گرافیکی اینتل را هم به‌کار گرفته تا بتوانید بعضی از گیم‌ها را تجربه کنید. نمایشگر ۲۱.۵ اینچی یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید V222GA – A به‌حساب می‌آید. چنین پنل غول‌پیکری کار با برنامه‌ها را ساده‌تر کرده و دیدن محتوای گوناگون را لذت‌بخش‌تر می‌نماید. این دیسپلی از رزولوشن فول اچ‌دی سود می‌برد و به‌همین دلیل قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود.

قیمت: ۸ میلیون تومان

نکست AR3240-22A

کامپیوترهای همه‌کاره

شرکت سازنده از چیپست Core i3 در محصول خود بهره برده که قدرت نسبتا خوبی دارد و به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا کنید. با کمک پردازش‌گر گرافیکی مجزا قادرید برخی از بازی‌ها را تجربه نمایید و اوقات فراغت‌تان را پر کنید. در صورت خرید این مدل ۳ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود تا بتوانید طیف وسیعی از برنامه‌ها را نصب نمایید. اما چیزی که AR3240-22A را از رقبای خود متمایز کرده، حافظه داخلی آن است. تولیدکننده برای این کامپیوتر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی تدارک دیده که نیاز بیش‌تر کابران را برآورده می‌کند. در نتیجه در کم‌تر مواقعی با خطای کمبود حافظه مواجه خواهید شد و می‌توانید محتوای مختلفی را ذخیره نمایید. صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی و فول اچ‌دی یکی از ویژگی‌های مهم AR3240-22A شمرده می‌شود. این پنل با تکنولوژی ال‌ای‌دی همراه شده و از این رو روشنایی دیسپلی افزایش یافته و شاهد رنگ‌های جذابی در صفحه هستیم. از دیگر قابلیت‌های محصول نکست می‌توان به اسپیکرهای توان‌مند و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اشاره کرد که AR3240-22A را به کامپیوتری مناسب برای اکثر یوزرها بدل نموده‌.

قیمت: ۶ میلیون تومان

آی‌لایف Zed PC

کامپیوترهای همه‌کاره

پردازنده اقتصادی اینتل در کنار ۲ مگابایت حافظه کش و ۳ گیگابایت رم در اختیارتان قرار گرفته تا بتوانید اپلیکیشن‌های سبک را اجرا کنید و با خاطری آسوده به انجام کارهای روزمره‌تان بپردازید. آی‌لایف از پردازش‌گر گرافیکی اینتل در این مدل بهره گرفته تا قادر به تجربه بعضی از بازی‌ها باشید. Zed PC به ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز گشته و این امکان را به شما می‌دهد تا اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کرده و محتوای مورد علاقه‌تان را ذخیره نمایید. محصول چینی از یک نمایشگر تقریبا ۱۷ اینچی و لمسی بهره می‌برد که از رزولوشن اچ‌دی پلاس سود می‌جوید. به این ترتیب طراحی و کشیدن نقاشی ساده‌تر شده و به‌لطف قابلیت مالتی‌تاچ حتی انجام برخی از گیم‌ها هیجان‌انگیزتر خواهد شد. Zed PC از اسپیکرهای قدرت‌متدی سود می‌گیرد که موزیک‌ها را با میزبان بلندی مطلوبی پخش می‌کنند. ناگفته نماند نگارش دهم ویندوز و وب‌کم ۲ مگاپیکسلی نیز جزء ویژگی‌های جذاب کامپیوتر آی‌لایف محسوب می‌شوند.

قیمت: ۴ میلیون تومان

1 در مورد “با بهترین کامپیوترهای همه‌کاره در رنج قیمتی زیر 10 میلیون تومان آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH