هواوی یک گوشی رده‌ پایین جدید با نام Y7 پرو را عرضه می‌کند

کمپانی هواوی مشغول عرضه یک اسمارت‌فون رده پایین جدید با نام Y7 پرو به‌همراه هندست پرچم‌دار P30 است و عرضه لپ‌تاپ میت 13 نیز از آخر هفته جاری و روز 6 آوریل آغاز خواهد شد. بر اساس اظهارات مطرح شده هواوی Y7 پرو با ترکیب فناوری کیفی، طراحی شیک و قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه برای پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی کاربران اسمارت‌فون تولید شده است. این هندست با برچسب قیمتی 649 رینگیت مالزی عرضه می‌شود.

Y7 پرو؛ گوشی رده پایین جدید هواوی به منظور کاربری مناسب با حالت Easy Mode از ابعاد بزرگی برخوردار است. این مشخصه با نمایش بزرگ‌تر فونت‌ها و آیکون‌ها، استفاده از گوشی توسط کاربران سال‌خورده را تسهیل خواهد کرد

هواوی می‌گوید که این گوشی از یک مشخصه جدید موسوم به حالت ساده (Easy Mode) رونمایی می‌کند. این ویژگی با افزایش اندازه متون، آیکون‌ها و میزان بلندی صدا به کاربران سال‌خورده کمک نموده و فرآیند خواندن و شنیدن را برای آن‌ها تسهیل خواهد کرد.

نمایشگر 6.26 اینچی Y7 پرو از طراحی ناچ قطره‌ای‌شکل پرچم‌داران سری میت 20 بهره می‌گیرد. با این‌حال حاشیه بزرگ موجود در بخش تحتانی گوشی از نام این برند میزبانی نموده و در نتیجه نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه دستگاه تنها معادل با 86.7 درصد خواهد بود.

دوربین پشتی دوگانه گوشی از یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است؛ در حالی‌که پنل جلویی دستگاه از یک دوربین 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. ادعا شده که مشخصه هوش مصنوعی دوربین موسوم به Camera AI قادر به شناسایی 22 دسته مختلف از سوژه‌ها یا صحنه‌ها و تغییر تنظیمات بر اساس آن‌ها خواهد بود.

هواوی ادعا می‌کند که Y7 پرو در مقایسه با هندست نسل قبلی خود قادر است 50 درصد داده‌های روشنایی بیش‌تر را ثبت نماید و با استفاده از حالت شبانه، طی یک عملیات سریع چندین عکس ثبت شده را با یکدیگر ادغام شده و تصویر منفرد نهایی با سطح روشنایی بالاتر تولید خواهد شد.

تراشه اسنپ‌دراگون 450 ساخت کوالکام به‌همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 506 توان پردازشی این گوشی را تامین می‌کنند. بعلاوه Y7 پرو با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو و یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی روانه بازار می‌شود. این هندست با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا سقف 512 گیگابایت نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH