معرفی مک‌بوک پرو 16 اینچی اپل تا سال 2020 به تاخیر افتاد

شایعاتی در ماه فوریه مبنی‌بر آماده‌سازی اپل برای عرضه یک مک‌بوک 16 اینچی در سال جاری (2019) مطرح شد. اما یکی از افشا‌کنندگان معروف محصولات الکترونیکی با نام مینگ چی کو اعلام کرد که مک‌بوک جدید اپل تا سال آینده معرفی و عرضه نخواهد شد. پیش از این مینگ چی کو گفته بود که اپل در سال 2019 نوت‌بوک جدید خود را معرفی می‌کند.

کو اعلام کرده بود که اپل یک نسخه 16 یا 16.5 اینچی از مک‌بوک پرو را در سال 2019 عرضه خواهد کرد، اما برخی دیگر از وب‌سایت‌ها و افشا‌کنندگان مانند MacRumors معتقد هستند که مدل بزرگتر نوت‌بوک اپل تا سال 2020 یا حتی 2021 معرفی و عرضه نخواهد شد.

برخی از مجله‌های الکترونیکی فناوری در مورد ترجمه دقیق چنین مطالبی مشکل دارند و در مورد زمان عرضه نوت‌بوک جدید اپل دچار شک و تردید هستند، هم‌چنین ممکن است اپل در سال آینده نوت‌بوک‌های جدید خود را با ویژگی‌های به‌روز و سخت‌افزار قدرتمند ارایه کند.

البته همه ما باید در نظر داشته باشیم که مطالب این‌چنینی در حد شایعه هستند و ممکن است شرکت‌هایی مثل اپل، فقط ایده‌هایی را در این زمینه مطرح کنند و در نهایت هم محصول نهایی هیچ وقت معرفی و عرضه نشود.

البته اگر این شایعات درست باشند و کوپرتینو‌نشین‌ها تغییراتی را در زمان معرفی و ارایه مک‌بوک پرو خود انجام ندهند، طرفداران این شرکت نیز بسیار ناامید خواهند شد و باید حداقل تا دو سال آینده منتظر معرفی محصول مورد‌علاقه خود بمانند.

به نظر می‌رسد که اپل در حال ایجاد تغییرات بزرگی است، البته این حرکت شرکت جای تعجب ندارد، زیرا با توجه به مشکلات اخیر مربوط به صفحه‌نمایش مک‌بوک‌ها، مشکلات صدا و کیبورد این محصول، اپل درگیر تعمیر دستگاه‌هایی است که شامل فراخوان‌های این شرکت شده‌اند. هم‌چنین اپلی‌ها قصد دارند تا از بروز چنین فجایعی در محصولات جدید خود، جلوگیری کنند.

علاوه‌بر این‌ها، مینگ چی کو ادعا می‌کند که محصول جدیدی از اپل با صفحه‌نمایش 4K 31.6 اینچی در سه‌ماهه دوم یا سوم 2019 معرفی خواهد شد. هنوز مشخص نشده که این محصول در کدام دسته از محصولات شرکت قرار گرفته است.

هم‌چنین کو معتقد بوده که اپل یک دستگاه 10 یا 12 اینچی را در اواخر سال 2020 در کنار مک‌بوک پرو معرفی خواهد کرد.

این تحلیلگر پیش از این، در ماه فوریه اعلام کرده بود که مک‌بوک پرو 13 اینچی اپل مجهز به یک رم 32 گیگابایتی خواهد بود، که این میزان رم در نسخه فعلی مک‌بوک، 16 گیگابایت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH