گجت‌های پوشیدنی سامسونگ

با بهترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ آشنا شوید

برای این‌که در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌تان آگاه شوید و بتوانید از آخرین نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی مطلع شوید، نیاز به یک گجت پوشیدنی دارید. اسمارت واچ‌ها و مچ‌بندهای هوشمند از قابلیت‌های بسیاری سود می‌جویند و در انجام کارهای مختلف کمک زیادی به کاربران می‌کنند. تولیدکنندگان زیادی در این حوزه فعالیت می‌نمایند و هر ساله از محصولات جدیدی پرده برمی‌دارند. سامسونگ نیز جز همین برندهاست و تا حالا مدل‌های جذاب و باکیفیتی را به بازار عرضه کرده. در این نوبت می‌خواهیم با بهترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.


گلکسی واچ SM-R800

گجت‌های پوشیدنی سامسونگ

ظاهر زیبا یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این محصول به‌شمار می‌رود و آن را در کلاس گجت‌های لاکچری قرار می‌دهد. بند اسمارت واچ ضدحساسیت بوده و بسیار نرم است. به این ترتیب حتی در هنگام خواب نیز قادر به استفاده از SM-R800 هستید. بدنه فلزی حس خوشایندی را به کاربر منتقل می‌کند و از طرفی مقاومت دیوایس را به‌طور چشم‌گیری افزایش داده. تولیدکننده از نمایشگری ۱.۳ اینچی و لمسی در ساعت هوشمند خود بهره برده که به تکنولوژی سوپر آمولد مجهز شده. از این رو روشنایی پنل افزایش یافته و شاهد رنگ‌های زنده‌ای در SM-R800 هستیم. سامسونگ برای این مدل پلت‌فرم تایزن را تدارک دیده که قابلیت‌های بی‌شماری دارد و به‌عنوان مثال قادرید به بررسی وضعیت آب و هوا بپردازید. شمارش‌گر ضربان قلب هم به‌کار گرفته شده تا بتوانید در هر ثانیه سلامت خود را زیرنظر داشته باشید. فن‌آوری جی‌پی‌اس هم به‌چشم می‌خورد و این امکان را به شما می‌دهد تا از میزان فعالیت روزانه خود و مسافت پیموده شده آگاه شوید. خوش‌بختانه SM-R800 از یک باتری نسبتا بزرگ سود می‌جوید و به‌همین دلیل تا روزها قادر به بهره‌گیری از ساعت کره‌ای هستید. از قلم نیفتد قاب چرخنده گجت جابه‌جا شدن در منوها و انجام کارهای مختلف را ساده‌تر کرده و می‌توانید با سرعت بیش‌تر اعمال روزمره را انجام دهید.

قیمت: ۴ میلیون تومان

گلکسی واچ Active

گجت‌های پوشیدنی سامسونگ

اگر از طرفداران پروپاقرص ورزش هستید و می‌خواهید اسمارت واچی کارآمد خریداری نمایید، از این محصول سامسونگ غافل نشوید. بدنه از آلیاژ آلومینیوم تولید گشته و مقاومت زیادی را برای دیوایس به ارمغان آورده. Active از یک صفحه‌نمایش تقریبا ۱ اینچی و مجهز به تکنولوژی اولد سود می‌جوید. به‌لطف این فن‌آوری مصرف باتری کاهش یافته و حتی در زیر نور خورشید هم قادر به کار کردن با ساعت هستید. سیستم‌عامل تایزن نیز یکی از دلایل خرید این مدل به‌حساب می‌آید و از این رو ویژگی‌های گجت افزایش یافته است و می‌توانید اپ‌های مختلفی را بر روی دستگاه نصب کنید. جدای از این‌ها، قابلیت‌هایی مثل شمارش گام‌ها، تخمین مسافت پیموده شده و کالری مصرفی Active را به گزینه‌ای مطلوب برای ورزشکاران بدل نموده. شمارش‌گر ضربان قلب هم تدارک دیده شده تا در هر لحظه از وضعیت قلب‌تان آگاه شوید. محصول کره‌ای ضدآب بوده و با خاطری آسوده می‌توانید آن را به استخر ببرید. یک باتری ۲۳۰ میلی‌آمپری هم در نظر گرفته شده تا ساعت‌ها از اسمارت واچ سامسونگ بهره ببرید.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Gear S3 Classic SM-R770

گجت‌های پوشیدنی سامسونگ

اگر به دیزاین کلاسیک علاقه‌مندید و به‌دنبال ساعتی هوشمند با قابلیت‌های فراوان هستید، حتما Gear S3 Classic SM-R770 را در سبد خریدتان قرار دهید. بند چرمین و بدنه آلومینیومی ظاهری شیک و دل‌ربا به این مدل بخشیده‌ و پوشیدن آن را لذت‌بخش‌ کرده. نمایشگری لمسی و ۱.۳ اینچی برای‌تان تدارک دیده شده که از تکنولوژی سوپر آمولد سود می‌جوید. به این ترتیب مصرف باتری کاهش یافته و در زیر نور خورشید نیز قادر به کار کردن با اسمارت واچ هستید. سیستم‌عامل تایزن هم یکی دیگر از ویژگی‌های Gear S3 Classic SM-R770 شمرده می‌شود و قابلیت‌های آن را بیش‌تر کرده. برای مثال می‌توانید هشدار تنظیم کنید، از وضعیت آب و هوا مطلع شوید و به مطالعه آخرین پیام‌ها بپردازید. شرکت سازنده برای گجت خود از شمارش‌گر ضربان قلب بهره گرفته تا اطلاعات کاملی در مورد سلامتی‌تان داشته باشید و همچنین از کیفیت خواب خود مطلع گردید. Gear S3 Classic SM-R770 در برابر عوامل بسیاری ازجمله آب شیرین مقاوم است و به‌راحتی قادرید آن را به استخر و مکان‌های مرطوب ببرید. اسمارت واچ مذکور از یک باتری غول‌پیکر سود می‌جوید و از این رو تا چند روز می‌توانید از ساعت هوشمند استفاده کنید. ناگفته نماند فریم چرخنده دستگاه تعامل با دیوایس را راحت‌تر کرده است.

قیمت: ۳ میلیون تومان

Gear Fit 2 Pro

گجت‌های پوشیدنی سامسونگ

مچ‌بند هوشمند سامسونگ به یک نمایشگر بزرگ مجهز شده که از تکنولوژی سوپر آمولد بهره می‌برد. از این رو روشنایی پنل افزایش یافته و مصرف دیوایس از منابع سیستم کاهش یافته است. فن‌آوری جی‌پی‌اس هم به‌کار گرفته شده تا مسافت پیموده شده به‌صورت دقیق محاسبه شود و به‌همین دلیل می‌توانید به اطلاعات Gear Fit 2 Pro اطمینان کامل داشته باشید. قابلیت‌های مثل شمارش‌گر ضربان قلب، شمارش گام‌ها، تخمین کالری مصرفی و امکان تنظیم یادآور محصول کره‌ای را به گزینه‌ای عالی در این رنج قیمتی بدل نموده. Gear Fit 2 Pro در برابر آب مقاوم است و حتی در استخر نیز قادر به استفاده از این اسمارت بند هستید. گفتنی‌ست باتری ۲۰۰ میلی‌آمپری دستگاه باتوجه به پنل کم‌مصرف از عمر نسبتا خوبی بهره می‌برد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

1 در مورد “با بهترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH