خبرهایی ناراحت کننده از گلکسی S5 و گلکسی F سامسونگ!

Galaxy S52

خیلی‌ از ما برای آمدن نسخه جدید کهکشان سامسونگ یعنی گلکسی S5 لحظه شماری می‌کنیم. محصولی که برخلاف نسخه‌های پیشین خود، با تحولی عظیم روبه‌رو شده و قصد دارد که به محصولات سامسونگ، جانی دوباره ببخشد. خبرهای جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند تاریخ معرفی و عرضه گلکسی S5 به عقب افتاده و این محصول، در ماه مارس همانند نسخه پیشین خود معرفی خواهد شد.

فردی در توئیتر مدعی شده است که گلکسی S5 در نمایشگاه MWC 2014 شهر بارسلون معرفی نخواهد شد و این محصول، در تاریخ 1 می به فروش رسانده می‌شود. بنابراین باید تاریخ زمان معرفی نسل جدید پرچم‌دار گلکسی S5 را ماه مارس ( زمانی که نسخه پیشین گلکسی S، یعنی گلکسی S4 معرفی شده بود!) عنوان کرد.

متاسفانه خبر بد دیگری نیز درباره سری گلکسی وجود دارد؛ گلکسی F نسخه فلزی گلکسی S5 سامسونگ نخواهد بود بلکه نسخه فلزی کهکشان سال گذشته سامسونگ، یعنی گلکسی S4 است. فردی به نام Eldar Murtazin در توئیتر گفته که گلکسی F نام تجاری نسخه فلزی S4 نخواهد بود و یک نام رمز برای آن، است. پسوند “F” برروی نام این محصول، مخفف عبارت “فشن” یا “مد” بوده و احتمالا این نسخه بسیار گران قیمت،است!

با این حال، باید گفت که گلکسی S5 تا قبل از معرفی نسل بعدی گلکسی نوت سامسونگ، پرچم‌دار سامسونگ باقی خواهد ماند و گلکسی F، تنها یک محصول اشرافی است که بیش از حد، گران قیمت است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH