گلکسی A70

بررسی اولیه گلکسی A70؛ دوشیزه کم‌حاشیه!

به‌جرات می‌توان گفت سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان تلفن همراه در دنیا به‌شمار می‌رود. این کمپانی بزرگ در حوزه‌های گوناگونی فعالیت می‌کند و عمدتا محصولات باکیفیت و جذابی را به مارکت عرضه می‌کند. سامسونگ هر ساله اسمارت فون‌های بسیاری معرفی می‌کند که هر کدام از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی بهره می‌برند. شرکت کره‌ای به‌تازگی از مدل‌های جدیدی پرده برداشته که گلکسی A70 نیز جزء آن‌ها محسوب می‌شود. هندست مذکور از قابلیت‌های کارآمد سود می‌جوید که آن را به گزینه‌ای عالی در بازار تبدیل کرده. در این نوبت می‌خواهیم با گلکسی A70 بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ مدرن و مینیمال!

گلکسی A70

دیزاین برای تمامی دیوایس‌های هوشمند اهمیت دارد و گلکسی A70 نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو تولیدکننده برای محصول از یک طراحی مدرن و خیره‌کننده بهره برده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. در قاب جلو نمایشگری غول‌آسا تعبیه شده که حدود ۸۵ درصد از این بخش را به خود اختصاص داده. از این رو شاهد حاشیه‌های باریکی در طرفین پنل هستیم که ظاهری چشم‌گیر برای گلکسی A70 رقم زده. از طرفی تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها هیجان‌انگیزتر خواهد شد. به‌طور کلی سامسونگ دیزاین مینیمال را سرلوحه کار خود قرار داده و این موضوع در قاب پشتی نمود پیدا کرده. ماژول دوربین سه‌گانه به‌همراه فلاش ال‌ای‌دی و لوگوی سامسونگ در این قسمت به‌چشم می‌خورند و شکل و شمایلی ساده ولی زیبا به گلکسی A70 بخشیده‌اند. دیوایس کره‌ای در رنگ‌های مختلف تولید گشته تا براساس سلیقه‌تان موبایل آینده‌ خود را خریداری نمایید.

محصولات سامسونگ غالبا از نمایشگری باکیفیت سود می‌جویند و خوش‌بختانه گلکسی A70 هم از این قانون پیروی می‌کند. شرکت سازنده یک دیسپلی ۶.۷ اینچی را برای این مدل تدارک دیده که به تکنولوژی سوپر آمولد مجهز است. از این رو روشنایی صفحه افزایش یافته و رنگ‌ها به‌صورت جذابی نشان داده می‌شوند. به این ترتیب حتی در زیر نور خورشید نیز قادر به کار کردن با گلکسی A70 هستید. به‌لطف رزولوشن فول اچ‌دی پلاس جزئیات بسیاری در تصاویر خواهید دید و چیزی را از دست نخواهید داد!

سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ قدرت‌مند؟

گلکسی A70

در واقع چیپست کلاس دستگاه را مشخص می‌کند و برای همین سامسونگ برای محصول تقریبا ۴۰۰ یورویی خود از پردازنده میان‌رده کوآلکام بهره جسته که نیازهای برخی از کاربران را برآورده می‌کند. با کمک این تراشه نسبتا کم‌مصرف می‌توانید اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا کنید و از طرفی به تجربه بعضی از بازی‌های اندرویدی بپردازید. این در حالی‌ست که با پرداخت ۵۰ یورو بیش‌تر می‌توانید دستگاهی پرچم‌دار و مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ خریداری نمایید. گفتنی‌ست با نصف قیمت گلکسی A70 نیز می‌توانید دیوایسی با همان تراشه میان‌رده بخرید. مقدار حافظه را از یاد نبریم. سازنده اسمارت فون خود را در دو مدل به بازار عرضه کرده که در نسخه گران‌تر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۸ گیگابایت رم در اختیارتان قرار می‌گیرد. به این ترتیب می‌توانید محتواهای بسیاری را دانلود و ذخیره کنید و به عمل مالتی‌تسکینگ بپردازید.

نگارش نهم پلت‌فرم گوگل مهمان گلکسی A70 شده و قابلیت‌های آن را افزایش داده. سامسونگ در این هندست One UI را هم در نظر گرفته که از ظاهری مدرن برخوردار است و از امکانات کارآمدی بهره می‌برد. به‌عنوان مثال این رابط کاربری برنامه‌های مورد علاقه شما را تشخیص می‌دهد و بقیه اپلیکیشن‌هایی را که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، غیرفعال می‌نماید.

دوربین‌ها؛ شرقی سه چشم!

گلکسی A70

در قاب پشتی ماژول دوربین سه‌گانه به‌کار گرفته شده که عکس‌هایی حرفه‌ای ثبت می‌کند و با کمک آن می‌توانید به عکاسی پرتره بپردازید. سنسورهای ۳۲، ۸ و ۵ مگاپیکسلی تصاویری خیره‌کننده و مملواز جزئیات ثبت می‌کنند. حتی در شرایط نوری ضعیف نیز قادرید به عکاسی بپردازید و با کمک فلاش‌ ا‌ل‌ای‌دی نیز می‌توانید در هنگام شب تصاویر کم‌نظیری بگیرید. امکان ضبط اسلوموشن هم فراهم شده و همچنین قادرید با رزولوشن 4K به ضبط ویدیوها مشغول شوید. به این ترتیب خاطرات‌تان با کیفیت بالایی ثبت و حفظ خواهند شد.

اگر جزء عاشقان سلفی هستید، حتما گلکسی A70 را در سبد خریدتان قرار دهید. در قاب جلو یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته که تصاویر بسیار خوبی ثبت می‌کند. این عکس‌ها پرنور بوده و در نوع خود خارق‌العاده هستند. در واقع دوربین سلفی گلکسی A70 نسبت به رقبای گران‌تر نیز عملکرد بهتری دارد. این اجازه به شما داده شده تا با کیفیت فول اچ‌دی به ضبط ویدیو بپردازید و استوری‌های بهتری بگیرید.

باتری و سایر قابلیت‌ها؛ یک باتری با عمر نوح!

گلکسی A70

باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری یکی از ویژگی‌های جذاب گلکسی A70 به‌حساب می‌آید و به این ترتیب تا ساعت‌های متمادی می‌توانید به بازی کردن، تماشای فیلم و… بپردازید. سامسونگ برای محصول خود از تکنولوژی شارژ سریع بهره جسته تا در زمان صرفه‌جویی شود و باتری غول‌پیکر گلکسی A70 تنها در عرض چندین دقیقه فول‌شارژ گردد. برای افزایش امنیت گجت کره‌ای، حس‌گر اثر انگشتی دقیق تدارک دیده شده که در زیر نمایشگر قرار دارد. در نتیجه دسترسی به این سنسور راحت‌تر شده و گفتنی‌ست تنها خودتان قادر به آنلاک کردن دیوایس خواهید بود. تولیدکننده در این مدل از تکنولوژی ژیروسکوپ سود گرفته تا قادر به تجربه بازی‌های واقعیت افزوده باشید و در عین حال بتوانید از هدست واقعیت مجازی استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH