مایکروسافت قابلیت Screen Sharing را به اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS اسکایپ اضافه کرد

برنامه مشهور اسکایپ امروزه عملا به ستون فقرات چت‌های ویدیویی در جهان بدل شده است و بخش عظیمی از این وظیفه را بر دوش می‌کشد. در همین راستا شرکت مایکروسافت قصد دارد تا اپلیکیشن موبایلی آن را نیز با ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش (screen sharing) کاربردی‌تر سازد.

اسکایپ

این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا صفحه‌نمایش خود را با طرف مقابل تماس به اشتراک بگذارید. کاربرد چنین ویژگی را در هنگام ارایه یک کنفرانس، یا در حین خرید آنلاین با دوستان و حتی در سایت‌های دوست‌یابی می‌توانید مشاهده نمایید. همچنین مایکروسافت امید دارد تا با افزودن قابلیت‌های نسخه دسکتاپ به اپلیکیشن موبایلی، کاربران بیشتری را به سوی خود بکشد.

از امروز کاربران هر دو نسخه اندروید و iOS می‌توانند تا هنگامی که بخشی از برنامه اسکایپ‌ اینسایدر باشند، این قابلیت جدید را مورد آزمایش قرار دهند. پس از نصب نسخه بتا روی دستگاه‌تان و برقراری یک تماس، شما قادر به فعال‌سازی ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش از منوی تنظیمات و مشاهده این قابلیت جدید هستید.

پس از فعال‌سازی این ویژگی در اپلیکیشن نیز به شما علامت داده خواهد شد که این قابلیت فعال شده است. ضمنا هر زمان که مایل باشید فرایند اشتراک‌گذاری صفحه نمایش گوشی‌تان متوقف شود، کافی است به هر قسمتی از گوشه بالایی در سمت چپ یک تک ضربه بزنید. اگر مرحله آزمایشی این ویژگی با موفقیت طی شود می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مایکروسافت ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش را در ماه‌های پیش‌رو رسما به اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS بیافزاید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH