شرکت ایسر از چندین کامپیوترشخصی، نوت‌بوک و نمایشگر خیره‌کننده رونمایی می‌کند

امروز شرکت ایسر با برگزاری یک رویداد از چندین محصول جدید خود رونمایی کرد. بنا بر تصمیم کمپانی این گجت‌ها در سال 2019 روانه بازار شده و PCهای گیمینگ جدید، کروم‌بوک‌ها، نمایشگرها و ابزارهای‌جانبی واقعیت‌افزوده را در بر می‌گیرند. تولیدات اصلی ایسر، سری ConceptD، سری Predator و سری نیترو در میان محصولات جدیدا معرفی شده کمپانی قرار دارند. در مجموع ایسر از 22 محصول رونمایی کرد. برخی از این محصولات نظیر ایسر کروم‌بوک 715 مخصوص دانش‌آموزان طراحی شده است؛ در حالی‌که نمایشگر Predator CG437P UHD به رویای گیمرها رنگ واقعیت می‌بخشد.

کلیه نوت‌بوک‌ها و کامپیوترهای شخصی با ویژگی‌های مختلف و قابل تنظیم عرضه می‌شوند. کروم‌بوک از پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i30813OU تا مدل اینتل Pentium Gold 4417U بهره می‌گیرد. بعلاوه حداکثر 16 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز این مجموعه را همراهی خواهند کرد. محصولات قدرتمندتری نظیر نوت‌بوک‌های نیترو از نسل 9 یا 8 پردازنده‌های کور اینتل، 32 گیگابایت رم و حداکثر 2 ترابایت حافظه‌داخلی بهره خواهند برد.

کروم‌بوک‌ها مشخصا فرصت بزرگی برای ایسر به‌شمار می‌روند؛ چرا که این شرکت از الگوهای جدید طراحی و ویژگی‌هایی که عملکرد لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه ایسر را ارتقا می‌دهد، استفاده کرده و عمده تمرکز خود را به مشتریان سازمانی معطوف نموده است. ایسر زمان مشخصی را برای عرضه این محصول اعلام نکرده است؛ اما این موضوع بسته به نوع محصول متغیر خواهد بود. بعلاوه کمپانی به جزئیات قیمت‌گذاری این گجت نیز هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است.

در ادامه به بررسی کلیه محصولات معرفی شده می‌پردازیم:

کامپیوترهای شخصی الهام‌بخش (Creator PCs)

  • ایسر ConceptD

این برند جدید شامل مجموعه‌ای از کامپیوترهای دسکتاپ پیشرفته مبتنی بر ویندوز 10، نوت‌بوک‌ها و نمایشگرهایی است که جهت استفاده طراحان گرافیک، تهیه‌کنندگان فیلم، مهندسان، معماران، توسعه‌دهندگان و سایر کاربران خلاق بهینه‌سازی شده‌اند. زبان طراحی بی‌کران موسوم به Timeless، پردازش بی‌سروصدا و نمایشگرهایی با دقت رنگ فوق‌العاده بالا از جمله ویژگی‌های شاخص این کامپیوترها و نمایشگرها محسوب می‌شوند.

نوت‌بوک‌های گیمینگ

  • نوت‌بوک‌های گیمینگ Predator Helios 700 و Predator Helios 300

نوت‌بوک کاملا جدید Helios 700 مجهز به یک صفحه‌کلید HyperDrift منحصربه‌فرد با ساختار کشویی روبه‌جلو است که امکان افزایش جریان مستقیم هوا از میان قسمت فوقانی نوت‌بوک را فراهم نموده و به گیمرها اجازه می‌دهد تا از حداکثر توان بالقوه اجزای قدرتمند دستگاه بهره‌برداری کنند. نوت‌بوک بازطراحی شده Predator Helios 300 با ظاهر مدرن و خیره‌کننده خود از پردازنده گرافیکی انویدیا جیفورس RTX 2070 با طراحی Max-Q یا جدیدترین پردازنده‌های جیفورس GTX بهره می‌گیرد و با این وجود کماکان برچسب قیمتی اقتصادی خود را حفظ خواهد کرد.

  • نوت‌بوک‌های گیمینگ نیترو 7 و نیترو 5

لپ‌تاپ جدید نیترو 7 مخصوص آن‌دسته از گیمرهایی است که گاها هنگام برقراری ارتباط آنلاین با دوستانشان به‌دنبال ارتقاء کارآیی گیمینگ خود هستند. بعلاوه ایسر با استفاده از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی انویدیا جیفورس GTX، یک نمایشگر جدید با نرخ نوسازی 144 هرتز و پاسخ‌دهی سریع با تاخیر پایین 3 میلی‌ثانیه‌ای، نوت‌بوک سری نیترو 5 خود را به‌روزرسانی نموده است.

نوت‌بوک‌ها

  • کروم‌بوک 715/714

این کروم‌بوک‌های جدید رده سازمانی با وجود طراحی آلومینیومی مستحکم و مطابق با استانداردهای نظامی، اسکنر اثرانگشت و گواهی‌نامه Citrix جهت استفاده توده کارگران ارایه شده‌اند. بعلاوه کروم‌بوک 715 نخستین نوت‌بوک مجهز به صفحه‌کلید عددی اختصاصی است.

  • سری Aspire

نوت‌بوک‌های سری اسپایر، نیازهای طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را پوشش می‌دهند. اسپایر 7 با مشخصات پیشرفته خود ایده‌آل افرادی است که خواهان دسترسی به حداکثر امکانات هستند. اسپایر 5 توان محاسباتی جامع و یکپارچه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده و اسپایر 3 نیز به مشتریان امکان می‌دهد تا از بودجه خود نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

  • نوت‌بوک‌های سری TravelMate P6

این نوت‌بوک‌ها با طراحی فوق‌العاده باریک (ضخامت تنها 0.6 اینچ) و وزن بسیار سبک (تنها 2.4 پوند) برای کسب‌وکار افرادی که در مسافرت‌های مکرر به‌سر می‌برند، ایده‌آل هستند. باتری این نوت‌بوک‌ها با یک نوبت شارژ تا حداکثر 20 ساعت شارژدهی داشته و امکان استفاده از دستگاه در پروازهای طولانی‌مدت میان قاره‌ای یا جلسات کاری طی 2 روز کامل را فراهم می‌کند.

  • نوت‌بوک Spin 3

نوت‌بوک جدید و کانورتیبل اسپین 3 با تعداد بیش‌تری از جدیدترین فناوری‌ها شامل پردازنده گرافیکی انویدیا جیفورس MX230، گزینه‌های بیش‌تر برای ظرفیت حافظه و شارژدهی باتری حداکثر 12 ساعتی عرضه می‌شود.

کامپیوترهای گیمینگ دسکتاپ، نمایشگر و گجت‌ها

  • دسکتاپ گیمینگ Predator Orion 5000

پیشرفته‌ترین پیکره‌بندی این دسکتاپ از پردازنده نسل نهمی Core i9-9900K اینتل با چیپست Z390، پردازنده گرافیکی انویدیا جیفورس RTX 2080، درگاه اترنت 2.5 گیگابیتی دراگون و حتی ابعادی جمع‌وجورتر برخوردار است.

  • نمایشگر گیمینگ Predator CG437K P

این نمایشگر برای کامپیوترهای شخصی تمام‌عیار و علاقه‌مندان به کنسول‌های گیمینگ که خواهان دستیابی به رزولوشن (3840×2160 پیکسل) یا UHD هستند، طراحی شده است. این دستگاه LFGD (نمایشگر گیمینگ غول‌پیکر) جدید 43 اینچی 4K به منظور نمایش فوق‌العاده روان تصاویر از نرخ نوسازی سریع 144 هرتزی برخوردار است. بعلاوه گواهی‌نامه DisplayHDR 1000 موردتائید انجمن استانداردهای الکترونیکی ویدیو (VESA) نیز نمایش پیوسته تصاویر، کنتراست و دقت رنگ مناسب‌تر نمایشگر را تضمین می‌کند.

  • گجت‌های گیمینگ Predator

با توسعه ابزارهای‌جانبی گیمینگ اکنون ماوس Predator Cestus 330 به‌همراه حسگر یکپارچه جدیدا عرضه شده Pixart 3335 نیز به این مجموعه اضافه شده است. این حسگر امکان ردیابی با قابلیت پاسخ‌دهی را فراهم می‌کند. هدست گیمینگ Galea 311 با قابلیت ایزولاسیون صدا و مجهز به درایورهای 50 میلی‌متری با دقت تفکیک بالا، صفحه‌کلید Predator Aethon 300 با کلیدهای ترکیبی آبی و آلبالویی‌رنگ و مشخصه anti-ghosting برای کلیه دکمه‌ها و کوله‌پشتی Predator M-Utility با جیب‌های متعدد و قسمتی جهت حمل یک لپ‌تاپ 17 اینچی از جمله اکسسوری‌های جدید ایسر به‌شمار می‌روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH