تاییدیه وای‌فای برای گلکسی M40 سامسونگ صادر شد

ظاهرا سامسونگ قصد پایان دادن به موج معرفی اسمارت‌فون‌های جدید خود را ندارد. پس از رونمایی رسمی از گوشی‌های گلکسی A80 و گلکسی 20e، حالا نوبت به گلکسی M40 رسیده است. اما قبل از این که سراغ آخرین دستپخت شرکت کره‌ای برویم، باید خاطرنشان کنیم که گوشی‌های معرفی شده از سری خانواده اسمارت‌فون‌های A سامسونگ هستند که به تازگی به صورت رسمی جانشین گوشی‌های سری J شده‌اند.

در خصوص گوشی‌های خانواده M نیز باید گفت، گوشی‌های تقریبا پایین‌رده با هدف عرضه در بازار هند و برخی دیگر از کشورهای آسیایی تولید می‌شوند که در حال حاضر سه مدل از این هندست‌ها با نام‌های M10، M20 و M30 در بازار عملکرد قابل قبولی دارند. ظاهرا حالا باید کاربران منتظر جدیدترین عضو این خانواده تحت عنوان گلکسی M40 باشند که به تازگی تاییدیه وای‌فای خود را دریافت کرده است. این اسمارت‌فون با اسم رمز SM-M405F/DS در این وبسایت مربوط به تاییدیه وای‌فای مشاهده می‌شود و در این خصوص الگوی نام‌گذاری خانواده M را دنبال می‌کند.

به جز سیستم عامل این دستگاه که اندروید پای خواهد بود، اطلاعات دیگری مشخص نیست، اما می‌توان با توجه به دیگر گوشی‌های سری M برخی از ویژگی‌های گلکسی M40 را حدس زد. به احتمال فراوان دیوایس جدید کره‌ای‌ها به مانند برادر بزرگ‌تر خود گلکسی M30 صفحه نمایشی 6.4 اینچی و همچنین پردازنده اگزینوس 7904 را خواهد داشت. احتمال وجود سه دوربین در این گوشی ضعیف است، اما شاید شاهد تعبیه دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی در این دستگاه باشیم.

با توجه به این که اخذ تاییدیه وای‌فای یکی از آخرین مراحل پیش از عرضه رسمی یک گوشی است، باید به زودی شاهد رونمایی از گلکسی M40 باشیم. از طرف دیگر وجود حروف DS در اسم رمز این گوشی نشان می‌دهد که آخرین گوشی سامسونگ قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را خواهد داشت. مطمئنا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در خصوص این اسمارت‌فون منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH