سامسونگ گلکسی نوت 10: کدام یک از چهار مدل را انتخاب می‌کنید؟

سامسونگ معمولا نسخه‌های متفاوتی از گوشی‌های پرچمدار سری S را روانه بازار می‌کند. در گذشته، یکی از این نسخه‌های متفاوت، شامل مدل خمیده‌ “Edge” می‌شد؛ مانند گلکسی S6 Edge. این در حالیست که نسل جدید این سری به سه مدل گلکسی S10e، گلکسی S10 و گلکسی S10 Plus تقسیم می‌شود.
اما باید به خاطر بیاوریم که سامسونگ در گذشته از ارایه مدل‌های متفاوت برای پرچمداران سری نوت اجتناب می‌کرد؛ تا اکنون که نوبت به نوت 10 رسیده است!

بنابر آخرین گزارشات از کره‌جنوبی، سامسونگ امسال آماده پیروی از سری گوشی‌های گلکسی S10 و ارایه مدل‌های متفاوتی از گلکسی نوت است‌.

منابعی که با ET News گفتگو کرده‌اند، مدعی شده‌اند که سامسونگ امیدوار است موفقیتی را که با ارایه گوشی جدید گلکسی S10e داشته است، دوباره تجربه کند. شایان ذکر است که برای پایین آمدن قیمت، باید چند مورد از ویژگی‌های گوشی گران‌‌قیمت‌تر گلکسی S10 از گلکسی S10e حذف می‌شد.

گوشی گلکسی نوت 10e درست همانند گلکسی نوت 9 که سال پیش عرضه شد، از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی آمولد بهره می‌برد. در حالی‌که گوشی گران‌‌قیمت‌تر گلکسی نوت 10 به صفحه‌نمایش 6.7 اینچی مجهز خواهد شد.

به غیر از دو مدل گلکسی نوت 10e و گلکسی نوت 10، احتمالا شاهد دو نوع متمایز دیگر با قابلیت 5G در نوت 10 خواهیم بود. با این‌حساب تعداد مدل‌های گلکسی نوت 10 به 4 نوع رسید و حالا کاربران دست بازی برای انتخاب مدل مورد نظر خود خواهند داشت.

ظاهرا مدل‌های 5G صفحه‌نمایش‌های متفاوتی با اندازه‌های 6.28 اینچ و 6.75 اینچ خواهند داشت. همچنین تعداد دوربین‌های پشتی آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود؛ همانند گلکسی S10e یکی از آن‌ها از یک دوربین سه‌گانه و دیگری از دوربین عمق‌سنج 4برابری که آماده ارایه در گلکسی S10 5G است، بهره می‌برد.

اما در کل این دو مدل نیز با دو مدل قبلی نوت 10 که پیش‌تر معرفی کرده‌ایم، در بسیاری از موارد یکسان خواهند بود. احتمالا شاهد مدل‌های جدیدی که به آخرین نسل از کوالکام اسنپ‌دراگون 855 و یا اکسینوس 9820 مجهز شده‌اند، بسته به منطقه عرضه، خواهیم بود. همچنین بحث‌های زیادی پیرامون این‌که آیا همانند گلکسی A80، دوربین پشتی نوت 10 نیز به صورت چرخشی به دوربین سلفی تبدیل می‌شود یا خیر، وجود دارد‌.

تا ماه آگوست که DJ Koh، مدیر اجرایی سامسونگ، ویژگی‌های ذکر شده را به طور رسمی تایید و اعلام نکند، همه چیز قابل تغییر است.
تا آن زمان برای اطلاع از اخبار و شایعات در مورد گلکسی نوت 10 با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH