آپدیت جدید مک او‌اس شما را قادر می‌سازد تا از آیپد خود به عنوان یک نمایشگر خارجی استفاده کنید

به نظر می‌رسد که آپدیت جدید مک او‌اس بزرگترین تغییر را برای این سیستم‌عامل به ارمغان خواهد آورد. یک گزارش منتشر‌شده ادعا می‌کند که مک او‌اس 10.15 کاربران را قادر می‌سازد تا از آیپد خود به عنوان یک نمایشگر خارجی (ثانویه) برای کامپیوترهای مک استفاده کنند. البته این ویژگی پیش از این توسط اپ‌های متفرقه در رایانه‌های مک قابل اجرا بود، اما با عرضه رسمی این قابلیت، اپ‌های متفرقه از رده خارج می‌شوند.

این ویژگی جدید شامل ارایه یک بخش جدید و متفاوت از مدیریت پنجره‌های سیستم است که در نسخه 10.15 مک او‌اس معرفی خواهد شد. کاربران با کلیک برروی دکمه سبز رنگ Maximize علاوه‌بر بزرگ کردن پنجره قادر خواهند بود تا گزینه‌های جدید مانند چیدمان کاشی‌وار و ارسال آن پنجره به نمایشگر خارجی بدون کشیدن آن را در دسترس خود داشته باشند.

هم‌چنین گزارشات نشان می‌دهند که اپل در حال کارکردن برروی قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پنجره‌های باز را به کناره‌های نمایشگر بکشند. البته این قابلیت، چیزی است که کاربران ویندوز طی چندین سال، به آن مجهز هستند.

به نظر می‌رسد با توجه به این موضوع که آیپدهای اپل می‌توانند به عنوان یک نمایشگر خارجی برای کامپیوترهای مک استفاده شوند، کاربران احتمالا با استفاده از قلم اپل نیز قادر به ارتباط با برنامه‌های مک خواهند بود. با این وجود هنوز مشخص نیست که ارتباط کامپیوتر با آیپد به صورت بی‌سیم خواهد بود و یا این ارتباط توسط کابل برقرار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH