اسمارت‌فون ذن‌فون 6 ایسوس با دوربین دوگانه در وب‌سایت FCC رویت شد

اسمارت‌فون ایسوس ذن‌فون 6 تائیدیه FCC را دریافت کرد و این گواهی از برخی جزئیات پیرامون هندست آینده رونمایی خواهد کرد. یکی از اسناد تائیدیه به پردازنده بیس‌باند SM8150 یا اساسا همان تراشه اسنپ‌دراگون 855 اشاره می‌کند.

این برداشت با توجه به برچسب FCC حاصل می‌شود. همان‌طور که تصویر شماتیک فوق نشان می‌دهد؛ این لیبل در قسمت پشتی دستگاه مستقر خواهد شد. همچنین به‌نظر می‌رسد که گوشی از یک اسکنر اثرانگشت معمول و سیستم دوربین دوگانه بهره خواهد برد (بر اساس شایعات یکی از سنسورها از رزولوشن 48 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود). بعلاوه این برچسب بیانگر پشتیبانی گوشی از فناوری شارژ سریع 18 واتی است. سال گذشته نیز گوشی ذن‌فون 5z از چنین قابلیتی بهره‌مند بود. وجود 2 شماره IMEI بدان معناست که با یک دستگاه 2 سیم‌کارته سروکار خواهیم داشت.

ایسوس ذن‌فون 6 حدودا 1 ماه دیگر و در روز 16 مه معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعات وب‌سایت آنتوتو این اسمارت‌فون با یک نمایشگر فول‌ اچ‌دی پلاس، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، تراشه اسنپ‌دراگون 855 و البته سیستم‌عامل اندروید 9 پای روانه بازار خواهد شد. نسخه‌ای از این گوشی نیز احتمالا با طراحی غیرمعمول کشویی دوگانه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH