بازی

ساخت آخرین صحنه بازی The Last of Us 2 به پایان رسید

تیزرهایی که تاکنون درباره The Last of Us 2 دیده‌ایم این نوید را داده است که باید منتظر نسخه‌ای جذاب‌تر از سری اول باشیم. حال به نظر می‌رسد انتظارها به زودی به پایان رسیده و شاهد عرضه بازی The Last of Us 2 در آینده‌ای نزدیک باشیم چرا که کارگردان آن اعلام کرده ساخت آخرین صحنه این بازی به پایان رسیده است.

نیل دراکمن مدیر عنوان The Last of Us Part II اعلام کرد که شرکت ناتی داگ ساخت آخرین صحنه این عنوان را به پایان رسانده است.

اما این خبر به آن معنی نیست که مراحل ضبط و تولید کامل The Last of Us Part II به پایان رسیده است، چرا که هم در عناوین مختلف بازی و هم فیلم‌ها، صحنه‌ها بدون نظم ساخته می‌شوند و پس از ساخت کامل، این صحنه‌ها کنار هم چیده می‌شوند.

با این وجود، مطمئنا اتمام مراحل ضبط نقطه عطفی بوده که خبر از نزدیک بودن زمان عرضه این بازی می‌دهد.

شرکت ناتی داگ قصد دارد این عنوان جدید را مخصوص کنسول PS4 عرضه کند که هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست اما با عرضه کنسول PS5 قطعا شاهد نسخه بهینه این عنوان خواهیم بود.

با انتشار نخستین تریلر بازی The Last of Us 2 خیلی‌ها منتظر عرضه رسمی این بازی در سال 2016 بودند، اما سپس شاهد گزارش‌هایی مبنی بر تاریخ جدید عرضه در سال 2018 بودیم که باز هم چنین اتفاقی رخ نداد. اکنون بسیاری از گیمرها امیدوارند این عنوان را در سال 2019 تجربه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH