Quik

بررسی اپلیکیشن Quik؛ ویدیوهای فوری!

اگر عکس‌های زیادی در تلفن همراه‌تان دارید و از پر شدن حافظه داخلی خود نگران هستید و در عین حال می‌خواهید تمامی آن‌ها را حفظ کنید، پس بهتر است همه آن‌ها را در ویدیویی قرار دهید تا تمامی تصاویر مورد علاقه‌تان را در مجموعه‌ای کامل داشته باشید. اما چگونه این کار را انجام دهید؟ خوش‌بخانه این مهم با کمک اپلیکیشن‌های اندرویدی فراهم شده و این امکان به شما داده شده تا در مدت زمان کمی کلیپ‌های جذابی بسازید. در این نوبت می‌خواهیم به بررسی Quik بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


Quik

همان‌طور که گفتیم تصاویر متعدد به یکی از مشکلات کاربران تبدیل شده‌اند و فضای ذخیره‌سازی اسمارت فون‌ها و کامپیوترها را اشغال می‌کنند و عملکرد دیوایس را تحت تاثیر قرار می‌دهند. برای همین Quik توانسته محبوبیت زیادی را در مارکت پیدا کند و گفتنی‌ست تاکنون بیش‌تر از ۲۰۰ هزار بار از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز بسیار بالایی را از کاربران کسب نموده. اما ویژگی‌های منحصربه‌فرد Quik چیست؟ اگر عجله دارید و می‌خواهید در کم‌ترین زمان ممکن ویدیویی جذاب بسازید، پس حتما این اپلیکیشن را نصب کنید. فقط کافی‌ست عکس‌های مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید، عنوانی را برای ویدیو خود بنویسید و سپس دستان‌تان را روی هم بگذارید و بقیه کار را به Quik بسپارید! برنامه مذکور در عرض چندین ثانیه یا چند دقیقه، کلیپی را خواهد ساخت که از طیف گسترده‌ای از افکت‌ها، موسیقی و فونتی زیبا بهره می‌گیرد. در حقیقت به‌لطف Quik دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد و می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید. کمپانی GoPro اپلیکیشن خود را به‌صورت رایگان منتشر نموده و لازم به ذکر است که کاربران آی‌فون نیز قادر به دانلود این برنامه هستند.

Quik

به‌طور پیش‌فرض ویدیوها با کیفیت متوسط و با سرعت بالا ساخته می‌شوند. اما در صورت نیاز می‌توانید رزولوشن را افزایش دهید و به این ترتیب ویدیوهایی چشم‌گیرتر در اختیار داشته باشید. البته Quik به شما هشدار می‌دهد که تدارک این کلیپ‌ها زمان بیش‌تری می‌طلبد و گوشی هوشمندتان داغ خواهد شد. اگر وقت‌تان آزاد است و مایلید در ویدیوها تغییراتی اعمال کنید، قادرید از دکمه ویرایش Quik سود بجویید. پس از ساخته شده کلیپ‌ها این دکمه نمایان خواهد شد و اپلیکیشن برند GoPro را به برنامه‌ای جذاب تبدیل کرده. از این رو می‌توانید ویدیوهایی براساس سلیقه‌تان بسازید و افکت‌های دل‌خواه‌ خود را به کلیپ‌ها اضافه نمایید. در این بخش گزینه‌های بسیاری پیش‌روی‌تان قرار گرفته‌اند تا ویدیوهایی خیره‌کننده داشته باشید و حتی بتوانید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. توسعه‌دهنده حدود ۲۰ استایل را برای‌تان در نظر گرفته تا برطبق حال و هوای عکس‌ها بهترین مود را انتخاب کنید. گزینه‌های دیگری نیز مثل فونت و موسیقی به‌چشم می‌خورند که Quik را به برنامه‌ای کامل و جامع مبدل کرده‌اند. خوش‌بختانه می‌توانید موزیک‌ پس‌زمینه ویدیوها را از پلی‌لیست‌تان انتخاب نمایید و کلیپ‌های زیباتری بسازید.

می‌خواهید ترتیب عکس‌ها را تغییر دهید؟ مشکلی نیست. GoPro این قابلیت را نیز برای Quik تدارک دیده تا یوزر به تمام تصاویر دسترسی داشته باشد و برای مثال می‌توانید به‌‌سرعت آن‌ها را جابه‌جا نمایید یا زمان توقف بر روی بعضی از عکس‌ها را بیش‌تر کنید. اجازه افزودن متن هم به ویدیوها داده شده تا در مکان‌های مورد نظر کلمات یا جملاتی را در بین عکس‌ها یا بر روی آن‌ها قرار دهید. با این همه، نمی‌توان از نقطه ضعف Quik چشم‌پوشی کرد. برخلاف دیگر اپلیکیشن‌ها، در این برنامه قادر به دانلود افکت‌ها و مودهای بیش‌تری از مارکت اپ نیستید و باید به همان چندین استایل‌ اکتفا کنید. در نتیجه Quik نمی‌تواند تمامی نیازهای‌تان را برآورده نماید و شاید مورد پسند افراد حرفه‌ای نباشد.

گذشته از این‌ها، به‌جرات می‌توان گفت Quik یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه ویدیو شمرده می‌شود که نظر بیش‌تر کاربران را به‌سمت خود جلب می‌کند. ویژگی‌های متعدد و خاص دلیلی برای نصب این برنامه به‌حساب می‌آیند و همین موضوع، Quik را از رقبای خود متمایز نموده.

Quik

رابط کاربری مدرن و زیبا برای تمامی اپلیکیشن‌ها اهمیت فراوانی دارد و از این رو توسعه‌دهنده برای اپلیکیشن خود از دیزاینی جذاب بهره برده. پس‌زمینه تاریکی برای Quik طراحی شده تا در استفاده طولانی‌مدت چشم‌های کاربر آسیب نبیند و به این ترتیب می‌توانید تا ساعت‌ها از اپ کمپانی GoPro بهره بجویید و به ادیت ویدیوها بپردازید. آیکون‌ها، رنگ‌ها و فونت‌ها همگی از طراحی متریال گوگل پیروی می‌کنند و ظاهری مدرن به Quik بخشیده‌اند.

نقاط قوت

  • سرعت بالا
  • امکان گرفتن خروجی با کیفیت بالا از ویدیوها
  • استایل‌‌های متعدد
  • رابط کاربری مدرن
  • رایگان

نقاط ضعف

  • امکان دانلود مودها و افکت‌های بیش‌تر وجود ندارد

2 در مورد “بررسی اپلیکیشن Quik؛ ویدیوهای فوری!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH