مایکروسافت از سرفیس هاب 2S رونمایی کرد

ورود به بازی تبلت‌ها با آگاهی از وجود رقیب سرسختی مانند اپل، کار هر شرکتی نیست. اما مایکروسافت اقدام به این کار کرد و با طراحی و تولید خانواده سرفیس عملکرد قابل قبولی نیز در این بازار داشته است. در همین راستا و برای افزایش سهم خود از این بازار، مایکروسافت محصولاتی جانبی نیز در ارتباط با تبلت‌ها عرضه می‌کند. یکی از این محصولات سرفیس هاب است که طرفداران خاص خود را دارد. مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود سری جدید این محصول را با نام سرفیس هاب 2S رونمایی کرده است.

در خصوص مشخصات این محصول باید گفت، سرفیس هاب 2S صفحه نمایشی 50 اینچی با رزولوشن 3840 در 2560 دارد. شرکت سازنده حاشیه این دستگاه را تا حدود زیادی حذف کرده است و با این کار اندازه آن را کاهش داده است. از طرف دیگر با وجود استند کاربر می‌تواند دستگاه را به راحتی جابجا کند. باتری سرفیس هاب 2S می‌تواند حدود صد دقیقه بدون نیاز به شارژ انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کند و به این شکل آن را تبدیل به انتخابی عالی برای ارایه مطالب در جاهایی کند که دسترسی چندانی به برق وجود ندارد.

از دیگر ویژگی‌های سرفیس هاب 2S می‌توان به وجود یک وبکم 4K در درون دستگاه، پشتیبانی از Windows Ink و همچنین قلم استایلوس اشاره کرد. به گفته مایکروسافت قیمت پایه جدیدترین محصول شرکت ۹ هزار دلار خواهد بود. علی‌رغم داشتن امکانات مناسب، باید دید با وجود برچسب قیمتی نجومی، عملکرد این دیوایس در بازار چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH