شیائومی در حال کار کردن برروی دو گوشی جدید مجهز به اسنپدراگون 855 است

طبق گفته‌های انجمن توسعه‌دهندگان XDA، شرکت شیائومی در حال توسعه و طراحی دو هندست جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 است. این شرکت مدتی پیش هم از این پردازنده در گوشی‌های Mi 9 و Mi Mix 3 5G استفاده کرده بود. دو تلفن جدید کمپانی چینی شیائومی که با اسم رمز Davinci و Raphael شناخته شده‌اند، مجهز به یک ماژول پاپ‌آپ در دوربین‌های خود هستند.

البته هنوز هیچ اطلاعاتی از کیفیت و تنظیمات دوربین این دو هندست در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که مکانیسم خودکار دوربین در هندست‌های جدید این شرکت تعبیه شده است و هنگامی که کاربر برنامه دوربین را اجرا می‌کند، ماژول دوربین هم بالا آمده و فعال می‌شود. البته این طرح متفاوت‌تر از ماژول کشویی دوربین Mi Mix 3 خواهد بود.

انتظار می‌رود که این دو گوشی جدید شیائومی مجهز به یک نمایشگر بزرگ و کم حاشیه باشند، هرچند این بدان معنی خواهد بود که نباید هیچ سوراخ یا حفره‌ای در این گوشی وجود داشته باشد.

در حالی که اکثر هندست‌های هوشمند جدید از سنسور اثر‌انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند، این دو گوشی احتمالا مجهز به یک سنسور اپتیکال خواهند بود و در این دو گوشی خبری از وجود سنسورهای گران‌قیمت مانند سنسور التراسونیک گلکسی اس 10 نیست.

هنوز مشخص نیست که این دو تلفن با چه عنوانی معرفی خواهند شد، اما چندین احتمال در این رابطه وجود دارد. احتمالا شیائومی این نام‌ها را برای دو محصول جدید خود انتخاب کند که ما نیز منتظر معرفی آن‌ها هستیم:

پوکوفون F2، شیائومی Mi Mix 3s، Mi Mix 4 و شاید هم یک پرچمدار دیگر که مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH